Reaktioner på sejren
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Der var masser af reaktioner på gårsdagens sejr. Madridista.dk bringer herunder et udpluk fra Realmadrid.com.
Dí María
- Dette er en holdpræstation og glæden skal deles med alle. Vi er blevet belønnet for vores arbejde gennem hele året. Først fejrer vi her (på Mestalla, red.), og så tager vi til Madrid og fester videre. Tingene gik perfekt og præcis som vi ønskede det. Vi kan ikke bede om mere, og den måde som fansene var med os hele vejen fra hotellet og til stadion var fantastisk. Alt hvad vi gjorde på banen var for dem.
Sergio Ramos
- I dag var magisk. Det kræver en hel masse at vinde titler, og dette er belønning for det hårde arbejde. Dette er en virkelig vigtig sejr, og nu skal vi nyde, at Real Madrid endnu en gang er øverst på skamlen.
Cristiano Ronaldo
- Holdet var fantastisk, de vidste, at de skulle arbejde hårdt for at vinde. De fortjente sejren, fordi de skabte flere chancer. Det er årets første trofæ, men vi vil kæmpe hårdt for de andre to (La Liga og Champions League, red.). Vores træner (Ancelotti, red.) fortjener masser af ros for at have blandet kortene rigtigt. Det krævede meget at nå finalen og at slå Barcelona gør det bare endnu større. Jeg er virkelig glad. Naturligvis ville jeg gerne have hjulpet på banen, men mine holdkammerater gjorde det fremragende.
Pepe
- Fansene var fantastiske. De var med os hele vejen, og endda gennem de hårde stunder i kampen. Vi skal fejre denne sejr med alle dem og så skal vi koncentrere os om de kommende kampe.
- Hvad Gareth Bale leverede med sit løn var formidabelt. Vi fortjente at vinde, og jeg er glad for mit anden sejr i denne turnering.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen