Ancelotti: Vi træffer en afgørelse med Cristiano Ronaldo i morgen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti mødte i dag international presse forud for morgendagens kamp mod Bayern München. Jer kom han ind på følgende emner:
Stor risiko med Cristiano Ronaldo?
- Han har trænet godt i de seneste dag. I morgen tager vi en ny test med ham for at være sikre og derefter træffer vi en afgørelse. Han vil selvfølgelig spille, hele verden er sikre på at han vil spille uden problemer, vi har tillid til det, men vi vil træffe afgørelse i morgen.
Er der risiko for et tilbagefald?
- Hvis der er risiko for et tilbagefald, så spiller han ikke. Det er et opgør, som ikke bliver afgjort i morgen, selv om vi kan ende med at have en fordel i morgen.
Hvordan har Bale det? Er han glad?
- Rigtig glad, i går havde han et mindre problem, i dag har han det godt, han har selvtillid og drømme ligesom resten af holdet. Det er klart, at et mål som det mod Barcelona i slutningen af kampen giver mere selvtillid.
Spiller I ligesom mod Barcelona:
- Vi vil være 11 spillere, forventer jeg. Det er ikke en spørg, det er virkeligheden, vi har spillet mod Barcelona med 11 spillere, et meget kompakt hold, solidarisk, i morgen vil være det samme. Men jeg siger det ikke fordi Barcelona er som Bayern, filosofien og planlægningen fra Guardiola er mere eller mindre det samme, men med spillere af en anden kvalitet. Vi skal ikke spille for at blokere deres spil, men udnytte vores eget spil.
Mere tiltro efter sejren?
- Den tiltro, vi har er den samme, som vi har haft fra begyndelsen af sæsonen. Vi har de største drømme af alle om at vinde denne turnering, som vil være den 10. for denne klub. Det er ikke en besættelse, det er en stor motivation.
Real Madrids onde ånd?
- Vi spiller ikke disse mentale spil, vi nøjes med at planlægge kampen. Det er Real Madrids onde ånd, men ikke min, for jeg har aldrig tabt en kamp til dem.
Bayern München favorit:
- Det er ikke nogen overraskelse, at vi spiller mod et meget stærkt hold, som har vundet mange kampe. Det er holdet, som vandt i sidste sæson, så det er meget normalt.
Chelsea-Atlético?
- Det er en anden kvalitet end Madrid-Bayern, men fodbold er fodbold, personligt synes jeg at det er to fantastiske kampe for tilhængerne i morgen.
Ånden om at evne at lide for resultaterne:
- Det er normalt, i forhold til vores sæson er det normalt. Vi kæmper for en vigtig turnering, opofrelsen er normal, både på banen og på bænken.
Snak i morgen:
- I forhold til disse kampe er der bedst ikke at sige noget, for holdet er koncentreret om meget klare ideer. At gøre så lidt skade som muligt er det bedste, i kampen mod Barcelona så vi holdet med stor lyst og store drømme. Jeg sagde intet og derfor gik det godt, derfor vil jeg ikke sige noget i morgen.
Benzemas måltørke:
- Han spiller rigtig godt for holdet og hjælper meget i generobringen af bolden som følge af hans store kvaliteter. Han skal fortsætte sådan, vi er alle meget glade for hans arbejde.
Hvem afgør om CR7 er klar?
- Han får behandlinger og besøger klubbens lægestab, han var gennem en genoptræning og for tre dage siden begyndte han at træne med. I dag har han trænet med holdet og jeg har en god fornemmelse. I morgen laver vi en fysisk test. Hvis der er risiko for et tilbagefald, så spiller han ikke. Det er klart, er det ikke?
Er det en succes at nå til semifinalerne? Og er det en fiasko ikke at nå videre herfra?
- Jeg kan ikke lide ordet fiasko. Jeg kan ikke svare, at dette bliver en succes, for prioriteten for denne klub er at spille finalen.
Tilhængerne:
- Xabi Alonso har sagt det rigtig flot, han kender tilhængerne og atmosfæren bedre, den atmosfære, som vi havde i Valencia var rigtig god for os.
Coentrao spiller:
- I morgen spiller Coentrao, Marcelo er ikke 100% klar til at spille denne kamp, men han er til disposition på bænken.
At give plads til Bayern er livsfarligt:
- Vi skal gøre mange ting, balancen er altid fundamental, vi er nødt til at spille meget kompakt i alle faser af spillet.
Ser du CR7 som specielt motiveret?
- Han er motiveret, det er normalt, for at spille finaler er en vigtig ting for alle, han er meget motiveret ligesom de andre.
Fyringen af Moyes:
- Det er en del af trænerlivet, at man kan blive fyret. Moyes vil finde et andet hold, en anden mulighed, men når man fyrer en træner, ærgrer det mig. Det har overrasket mig lidt, for det er ikke sædvane for Manchester, det kunne være normalt for andre klubber, men i Manchester efter 24 år med Sir Alex er det en smule overraskende.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Don Carlo er i sandhed en gentleman, der ved hvordan man skal opføre sig, og som ved hvordan man skaber ro, balance og tilsyneladende også harmoni i en spillertrup. Ancelotti er det bedste der er sket for Real Madrid i MANGE år.
Derudover ser jeg frem til at vi mødes med vores madrilenske naboer på grønsværen i Lissabon den 24. maj i finalen.
HALA MADRID!
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
mortenj skrev: Det er ganske enkelt imponerende at se den måde hvorpå Carlo ALTID udtaler sig fornuftigt til medierne. ALDRIG nogen dumme, pinlige udtalelser som vi ellers har set meget af i klubben i de seneste par år.
Don Carlo er i sandhed en gentleman, der ved hvordan man skal opføre sig, og som ved hvordan man skaber ro, balance og tilsyndeladende også harmoni i en spillertrup. Ancelotti er det bedste der er sket for Real Madrid i MANGE år.
Derudover ser jeg frem til at vi mødes med vores madrilenske naboer på grønsværen i Lissabon den 24. maj i finalen.
HALA MADRID!
Jeg håber det men er bange for at det ikke sker.
......Gareth Bale is a major doubt for Real Madrid's match against Bayern Munich tomorrow with the flu
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Steen skrev:
......Gareth Bale is a major doubt for Real Madrid's match against Bayern Munich tomorrow with the flu
Kilde?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Steen skrev:
Nu har Ancelotti stort set siden starten af Ronaldos skade sagt, at Ronaldo var fin, og at han forventede, han spillede den kommende kamp, selv om alle godt vidste, at det ikke passede.
Så når han nu nærmest slår 180 grader modsat og siger, at der skal passes på ham, og han er tvivlsom og kun spiller, hvis han består en test i dag, er det nok det samme som at sige, han spiller med 100% sikkerhed ;).
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Waliseren skulle vist have brugt tiden sammen med en diætist og klublægen.
Han er dermed usikker til i aften.