Bedømmelse af truppen mod Bayern München
- RasmusKring
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
RasmusKring skrev: Ingen nævner Carvajal. Han spillede også en rigtig stærk kamp. Han var kampens spiller, i mine øjne. Bayern skabte ingenting over venstrekanten.
Jeg talte tre gange, alene i første halvleg, hvor Bayern lokkede ham frem og spillede rundt om ham. Det blev bedre som kampen løb frem, men han var halv-svag og fremstod ikke sublimt i aften. Det var dog en svær modstander og det hele taget i betragtning, så gjorde han det flot, alder, rutine osv. taget i betragtning.
At kalde Carvajal for banens bedste vil dog være unfair overfor Modric, Coentrao, Alonso, Pepe og et par andre spillere.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Pepe er klart kampens spiller i mine øjne. Det er fuldstændig vanvittigt, at han sammen med Ramos afviser Bayern på 14 hjørnespark og ligeså mange indlæg, når de har folk som Mandzukic, Dante og Boateng i feltet!
- Cristiano
- Gæst
-
Vi skulle ha' scoret på de to kæmpechancer som Ronaldo og Di Maria fik! Forhåbentlig er vi mere kyniske og effektivt med kontraerne i næste uge!!!
1 mål = så skal Bayern score 3. Så de bliver tvunget frem…så scorer vi endnu 1 mere kontra! Krydser fingrene!!! :-) hehe..
- DonSelf
- Gæst
-
Men desværre, så sparker han Robben da han ligger ned. Lige sådan nogle situationer gøre, at jeg ønsker ham langt væk af Madrid !! Fjerner han de hjerneblødninger, er han mere end velkommen til at blive.
DonSelf skrev: Enig i, at Coentrao var rigtig god idag.
Men desværre, så sparker han Robben da han ligger ned. Lige sådan nogle situationer gøre, at jeg ønsker ham langt væk af Madrid !! Fjerner han de hjerneblødninger, er han mere end velkommen til at blive.
Det er helt klart en hjerneblødning at sparke en mand, som ligger ned. Det er en formildende omstændighed, at det er Robben.
- Brylle
- Gæst
-
Jeg savner dog, at folk nævner Benzema i dag. Rigtig god arbejdsindsats! Ikke bare hans mål, men også hans bidrag til at holde fast i bolden. Han kommer flere gange ned og vinder den fysiske duel, sender bolden simpelt videre og løber i position. Det er fantastisk at have sådan et bindeled, da det gør, at Ronaldo, Bale og Di Maria kan koncentrere sig om at løbe om kap på kanten eller i dybden.
Forstår dog ikke helt kritikken af Carvajal. Ja ja, han bliver måske lokket frem et par gange, hvis ikke det var fordi han prøvede på et højt genpres, men overfor Ribery og Alaba, så er det altså tilladt at begå fejl. Det kostede ikke, og det var nu ikke det der skinnede igennem hos ham. Når man snakker Carvajal nu, så er der absolut intet savn hos Arbeloa! Imod Dortmund, Barcelona og nu Bayern, så har han gjort det fremragende. Både offensivt, men så sandelig også defensivt, hvor han imod Dortmund var vores klart bedste defensive spiller (udekampen).
Nu skal sejren bare nydes, og så kan vi forhåbentlig sætte 3 nemme point ind på kontoen i weekenden, og derefter have momentum i opgøret imod Bayern.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Brylle skrev: Jeg er helt enig i rigtig mange observationer. Coentrao gør det fantastisk i dag, Carvajal spiller også en god kamp og bidrager godt til at holde i bolden. Xabi+Modric fordeler, lukker af og skaber en masse. Der er også mange erobringer og igangsætninger fra deres fødder. Pepe-Ramos har lidt opspilsfejl, men lukker alt af og afviser Bayern gang på gang.
Jeg savner dog, at folk nævner Benzema i dag. Rigtig god arbejdsindsats! Ikke bare hans mål, men også hans bidrag til at holde fast i bolden. Han kommer flere gange ned og vinder den fysiske duel, sender bolden simpelt videre og løber i position. Det er fantastisk at have sådan et bindeled, da det gør, at Ronaldo, Bale og Di Maria kan koncentrere sig om at løbe om kap på kanten eller i dybden.
Og han stod bare fri og spilbar helt oppe så mange gange. Man havde bare en fornemmelse af at hvergang spillerne var lukket nu, kunne vi spille den til Benzema!
- Benzema09
- Gæst
-
futbol.as.com/futbol/2014/04/23/champion...98288408_136425.html