Ancelotti: Jeg har det godt i Madrid
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti mødte i dag spansk presse forud for morgendagens vigtige opgør i La Liga mod Osasuna.
Her kom han ind på følgende emner:
Bayern München:
- I nogle kampe er det bedre at forsvare med fire, men det betyder ikke, at der spiller fire på midtbanen. Det defensive arbejde er opofrelse og det kan alle gøre. Vi kan forsøge at spille med fire midtbanespillere, selv om både Bale, Cristiano og Benzema spiller.
Osasuna:
- Vi vil forsøge at genfinde energien for at vinde resten af kampene. Styrkeprøven mod Bayern kostede os megen energi, men vi forventer at være klar. Vi vil ændre en smule, men ikke meget, for det er en meget vigtig kamp i forhold til La Liga.
Guardiola:
- Jeg kan rigtig godt lide ham. Jeg mener, at han har givet fodbolden nogle nye ting med en meget klar stil, både i Barcelona og nu i München, hvor vi vil få det svært. En træner kan man dømme på den stil, som hans hold har og Bayerns stil er meget lig Barcelonas. Det vil sige, at hans arbejde er meget veldefineret.
Hvordan skal I spille på tirsdag?
- Vi vil forsøge at forsvare med fire midtbanespillere og som altid i angrebsfasen med to wings og en central angriber. I dag tænker vi ikke på tirsdag, men på at vinde over Osasuna. Vi vil ikke ændre mange ting på tirsdag.
Om rygterne, som sender ham til Manchester United:
- I øjeblikket er jeg glad i Madrid, jeg har det held at træne den bedste klub i verden. Jeg respektere United meget, selv om jeg ikke brød mig meget om det, der skete med Moyes, men min plads er her.
Cristiano Ronaldo:
- Han afsluttede kampen mod Bayern godt. Han er kommet godt tilbage og jeg tror at han har behov for at spille for at komme i bedre form. Han spiller i morgen.
Gareth Bale:
- Han begyndte at træne i dag. Han er stadig lidt ustabil. I morgen træffer vi afgørelse om han kan spille eller om vi beslutter os for at forberede ham godt til på tirsdag.
Benzema og Pepe:
- Vi har lidt tvivl om Benzema, som fik et slag på knæet, og med Pepe.
Morata:
- Benzema er tvivlsom, han har problemer. Jeg vil helt sikkert sætte Morata ind, som er inde i en god periode og arbejder godt. De minutter han har fået, har han gjort det rigtig godt og har scoret. Jeg har tillid til at an kan spille en rigtig god kamp.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen