Optakt Real Madrid – Osasuna: Dampen skal holdes oppe:
- realmadsen
-
Emne forfatter
- Ekspert bruger
-
- Mi unico estimulante es la camiseta blanca!
Real Madrid tager i aften mod Pamplonas finest når Osasuna venter på den anden side af Bernabeus midtercirkel i 35. spillerunde af Liga BBVA. En kamp der kan blive yderligere interessant, hvis Valencia tidligere på aftenen kan hjælpe lidt til i mesterskabsduellen ved at tage point fra Atlético Madrid på Mestalla. Carlo Ancelottis udvalgte kommer med en ordentlig portion selvtillid i støvlerne efter i de seneste to kampe først at have besejret Barcelona i Copa del Rey finalen og i onsdags tage et vigtigt skridt mod Champions League finalen ved at slå de forsvarende mestre fra Bayern München, i begge kampe med mål efter fremragende omstillingsspil.
Alligevel forventes det, at man sparer på flere portioner, så man ikke risikerer dumme og unødvendige skader. Som sædvanligt starter Diego Lopez på mål, når der står La Liga på menuen, men derudover forventer flere spanske sportsaviser, at Varane starter inde i stedet for en i øjeblikket ellers storspillende Pepe. På midtbanen træder Illarra ind på Xabi Alonsos plads, mens Isco spiller i venstre i stedet for Di María og i angrebet finder man den måske største overraskelse, idet det forventes at Morata starter inde på bekostning af Karim Benzema.
De rødblusede gæster fra det nordlige Spanien ligger pt. i den kedelige ende af tabellen på en 16. plads med kun tre point ned til den forkerte side af nedrykningsstregen. Træner Gracias mandskab kommer med to uafgjorte kampe i bagagen, men meget skal gå galt for Real Madrid, hvis den pointhøst fortsætter efter aftenens kamp. I højere grad bliver der nok tale om, at Osasuna kommer til at gøre brug af de mange forsvarsøvelser man "forhåbentligt" har trænet i ugen op til.
Aftenens dommer er Teixeira Vitienes og han fløjter til kampstart kl. 20. Endnu engang har SBS Net valgt at nedprioritere verdens største fodboldklub og kampen er derfor presset over på pseudosportskanalen 7'eren. Hasta el final – vamos Real!
Real Madrids forventede startopstilling: Diego Lopez – Carvajal – Varane – Sergio Ramos – Marcelo – Modric – Illarramendi – Isco – Bale – Morata - Ronaldo
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- RasmusKring
- Gæst
-
SR4 skrev: Er det ikke først imorgen Atlethico spiller?
Okay... Den var ny..
¡Hala Madrid!
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
RasmusKring skrev: Den forventede startopstilling viser med al tydelighed, at Ancelotti har nedprioriteret ligaen. Lad os håbe, at det ikke giver bagslag.
Det viser at vi har en dejlig bred trup. Den opstilling er rigeligt stærk til at slå Osasuna.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- rene
- Gæst
-
Håber kun Modric får første halvleg, for han skal ud og løbe mange kilometer på Tirsdag, og egentlig så jeg også helst Nacho i stedet for Ramos.
Modric, Bale og Ronaldo håber jeg Ancelotti tænker på når der skal udskiftes! Carvajal kunne også godt have brug for et hvil, men han er ung og energisk :P
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Den eneste opsigtsvækkende udskiftning er vel egentlig kun Morata fremfor Benzema. De andre er mere end kompetente afløsere, og faktisk ser jeg hellere Varane og Illarramendi i startopstillingen fremfor de foretrukne. Slår vi ikke Osasuna iaften, så er det vel heller ikke fortjent, hvis vi skal vinde mesterskabet.
Håber kun Modric får første halvleg, for han skal ud og løbe mange kilometer på Tirsdag, og egentlig så jeg også helst Nacho i stedet for Ramos.
Modric, Bale og Ronaldo håber jeg Ancelotti tænker på når der skal udskiftes! Carvajal kunne også godt have brug for et hvil, men han er ung og energisk :P
Illara istedet for Alonso? Vi havde allerede været ude af CL, hvis Illara spillede istedet for Alonso mod Bayern. Jeg kan godt lide Illara og har store forhåbninger til ham, men han er ikke deroppe endnu.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- RealMadridsArmy
- Gæst
-
- RasmusKring
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
RasmusKring skrev: Den forventede startopstilling viser med al tydelighed, at Ancelotti har nedprioriteret ligaen. Lad os håbe, at det ikke giver bagslag.
Det viser at vi har en dejlig bred trup. Den opstilling er rigeligt stærk til at slå Osasuna.
Men nu kan du jo se hvad en periode med reservespillere i ligaen har gjort for Bayerns rytme. Jeg frygter, at vi netop ikke kan holde dampen oppe til midtugens kamp. Så min bekymring går ikke på kampen imod Osasuna.
Jeg er ikke kæmpe modstander af det, men det er lidt et sats. Hvis de pågældende spillere har brug for en pause, så er det selvfølgelig det eneste rigtige.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
RasmusKring skrev:
Siempre Madrid skrev:
Men nu kan du jo se hvad en periode med reservespillere i ligaen har gjort for Bayerns rytme. Jeg frygter, at vi netop ikke kan holde dampen oppe til midtugens kamp. Så min bekymring går ikke på kampen imod Osasuna.
Jeg er ikke kæmpe modstander af det, men det er lidt et sats. Hvis de pågældende spillere har brug for en pause, så er det selvfølgelig det eneste rigtige.
Nu er skiftes der på 2-3 pladser og det drejer sig om en "pause" på 5-6 dage de oversiddende startere får (dvs nøjagtig som når der ik er midtugekamp) - så tror ik det kommer til at gå udover nogen rytme :-)