Optakt Real Madrid – Osasuna: Dampen skal holdes oppe:
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
RasmusKring skrev:
Siempre Madrid skrev:
RasmusKring skrev: Den forventede startopstilling viser med al tydelighed, at Ancelotti har nedprioriteret ligaen. Lad os håbe, at det ikke giver bagslag.
Det viser at vi har en dejlig bred trup. Den opstilling er rigeligt stærk til at slå Osasuna.
Men nu kan du jo se hvad en periode med reservespillere i ligaen har gjort for Bayerns rytme. Jeg frygter, at vi netop ikke kan holde dampen oppe til midtugens kamp. Så min bekymring går ikke på kampen imod Osasuna.
Jeg er ikke kæmpe modstander af det, men det er lidt et sats. Hvis de pågældende spillere har brug for en pause, så er det selvfølgelig det eneste rigtige.
Bayerns rytme er jo faldet fordi de tidligt er blevet mestre og dermed ikke har haft samme intensitet i kampene. Som Siempre Fiel skriver er der blot tale om ændring på 2-3 pladser og i betragtning af at vi har haft en del skader på det seneste, så jeg synes at det er positivt at vi giver lidt tiltrængt spilletid til nogle spillere, mens andre får en tiltrængt pause.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
rezamadridista skrev:
Dios skrev: Den eneste opsigtsvækkende udskiftning er vel egentlig kun Morata fremfor Benzema. De andre er mere end kompetente afløsere, og faktisk ser jeg hellere Varane og Illarramendi i startopstillingen fremfor de foretrukne. Slår vi ikke Osasuna iaften, så er det vel heller ikke fortjent, hvis vi skal vinde mesterskabet.
Håber kun Modric får første halvleg, for han skal ud og løbe mange kilometer på Tirsdag, og egentlig så jeg også helst Nacho i stedet for Ramos.
Modric, Bale og Ronaldo håber jeg Ancelotti tænker på når der skal udskiftes! Carvajal kunne også godt have brug for et hvil, men han er ung og energisk :P
Illara istedet for Alonso? Vi havde allerede været ude af CL, hvis Illara spillede istedet for Alonso mod Bayern. Jeg kan godt lide Illara og har store forhåbninger til ham, men han er ikke deroppe endnu.
Tak for spåelsen hr. Reza ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen