Mourinho vil have Varane
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spansk presse har José Mourinho udset sig Raphaël Varane som forstærkning til Chelsea til den kommende sæson.
Den franske forsvarer har i denne sæson kun været tredievalg til centerforsvaret i Real Madrid, blandt andet fordi han startede sæsonen med en skade, men Varane har potentiale til at være fast mand i en hvilken som helst klub og derfor vil Mourinho angiveligt forsøge at overbevise forsvareren om, at han kan få mere spilletid i London-klubben.
Raphaël Varane kom til Real Madrid i 2011 efter at Zinedine Zidane havde skabt kontakten, men det var José Mourinho, som overbeviste spilleren og dennes forældre om det fornuftige i et skifte til Real Madrid og der er indbyrdes stor sympati mellem Mourinho og Varane.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er i øvrigt fantastisk, at de allerede har glemt, at Chelsea har hentet Kurt Zouma i St. Etienne, som kommer til London-klubben til sommer. Og om de så sælger David Luiz og går på jagt efter yderligere en centerforsvarer, så kan de kigge langt efter Varane. Mourinho kan få en kurv.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
El_Juan skrev: Siden hvornår er Real Madrid blevet en sælgende klub, der sådan uden videre må se sig nødsaget til, at sælge deres bedste spillere? Om jeg begriber hvordan selv den spanske presse ikke kan forstå, hvilken størrelse Real Madrid er, men hvad gør man ikke for en god historie.
Det er i øvrigt fantastisk, at de allerede har glemt, at Chelsea har hentet Kurt Zouma i St. Etienne, som kommer til London-klubben til sommer. Og om de så sælger David Luiz og går på jagt efter yderligere en centerforsvarer, så kan de kigge langt efter Varane. Mourinho kan få en kurv.
Der er bare noget der hedder en frikøbsklausul - og i Varanes tilfælde er den så vidt jeg ved beskedne EUR 30 mio. Så hvis Mou garanterer ham en startplads og Varane måske frygter at sidde på bænke en hel sæson mere, så ka det hurtigt ende i en rigtig grim situation for os.
Siempre fiel skrev: Der er bare noget der hedder en frikøbsklausul - og i Varanes tilfælde er den så vidt jeg ved beskedne EUR 30 mio. Så hvis Mou garanterer ham en startplads og Varane måske frygter at sidde på bænke en hel sæson mere, så ka det hurtigt ende i en rigtig grim situation for os.
Stik det op hvor solen ikke skinner. Varane skal ingen steder. Lur mig om ikke Real Madrid godt er klar over spillerens kontraktmæssige forhold - ligeledes i henhold til frikøbsklausulen - og selvfølgelig kommer det ikke så vidt, som det scenarie du opstiller. Real Madrid er hverken en sælgende klub eller en bolsjebutik.
El_Juan skrev:
Siempre fiel skrev: Der er bare noget der hedder en frikøbsklausul - og i Varanes tilfælde er den så vidt jeg ved beskedne EUR 30 mio. Så hvis Mou garanterer ham en startplads og Varane måske frygter at sidde på bænke en hel sæson mere, så ka det hurtigt ende i en rigtig grim situation for os.
Stik det op hvor solen ikke skinner. Varane skal ingen steder. Lur mig om ikke Real Madrid godt er klar over spillerens kontraktmæssige forhold - ligeledes i henhold til frikøbsklausulen - og selvfølgelig kommer det ikke så vidt, som det scenarie du opstiller. Real Madrid er hverken en sælgende klub eller en bolsjebutik.
Om Real er en sælgende klub eller ej er ligegyldigt på alle måder. Vil Chelsea gerne købe ham, afhænger det ikke af om Real vil sælge, men om Varane vil blive.
SR4 skrev:
El_Juan skrev:
Om Real er en sælgende klub eller ej er ligegyldigt på alle måder. Vil Chelsea gerne købe ham, afhænger det ikke af om Real vil sælge, men om Varane vil blive.
Som sagt, så jeg tror jeg godt Real Madrid er klar over situationen og hvordan de skal håndtere det. Det er stadig ikke en bolsjebutik. Såvel i sammenhold med spilleren selv. Og netop derfor er det heller ikke ligegyldigt, om du så mener andet - det må du om.