Cristiano Ronaldo: Neymar kan blive verdens bedste

12 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Cristiano Ronaldo vandt Guldbolden i januar måned, men han afviser ikke at den titel i fremtiden kan gå til en spiller som Neymar. Det fortæller han i et interview i SporTV News:

- Jeg ser Neymar som en stor spiller. Jeg mener, at han har vist det i den seneste tid, at han er en spiller med fremtid og med meget store udviklingsmuligheder.

Cristiano Ronaldo erkender dog, at Neymars start i Barcelona har været svær:
- Hans tilpasning i Barcelona var ikke den bedste, han havde nogle problemer i starten, men jeg er ikke i tvivl om, at han har potentiale til at blive en af de bedste spillere i verden, endda at blive den bedste i verden.

Om sine egne præstationer for Real Madrid, siger Cristiano Ronaldo:
- Jeg forsøger ikke at være anderledes end tidligere år. Jeg forsøger at gøre det bedste altid. Jeg forsøger at lave mål for at hjælpe holdet med at udvikle sig hvert år.

VM står for døren og Cristiano Ronaldo siger om Portugas muligheder:
- Vi er ikke favoritter, men vi vil forsøge at nyde det. Vi ved, at vi har en kompliceret gruppe, som efter min mening er den stærkeste ved VM, men vi tager det skridt for skridt. Vi har en vigtig kamp mod tyskerne i den første kamp og derefter skal vi op mod Ghana og USA for at komme videre fra gruppespillet. Derefter må vi se....

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 2 måneder siden #2 af JesperA
Arhh, jeg er sgu ikke enig i at Tyskland, Portugal, USA og Ghana er den hårdeste gruppe.

12 år 2 måneder siden #3 af Sahinovic
Det er ihvertfald en hård gruppe når man ikke engang kan vinde over Israel i to kampe, og er tæt på at ryge ud af Zlatan og hans ti kegler.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved Sahinovic.

• RealMadridsArmy
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4 af RealMadridsArmy
Besvaret af RealMadridsArmy på emne Cristiano Ronaldo: Neymar kan blive verdens bedste
Syntes nu ikke det er den stærkeste gruppe til VM

12 år 2 måneder siden #5 af Elkrimi
Sjovt at Ronaldo roser Neymar nu her hvor Barca skal hjælpe os med at vinde mesterskabet ;)

12 år 2 måneder siden #6 af Siempre Madrid

Elkrimi skrev: Sjovt at Ronaldo roser Neymar nu her hvor Barca skal hjælpe os med at vinde mesterskabet ;)

Hvis man tror, at der er årsags-sammenhæng, kunne man godt lige have hvisket Cristiano Ronaldo i øret, at Neymar er ude resten af kampene i La Liga.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Elkrimi, JimmyBroe

12 år 2 måneder siden #7 af SR4

Siempre Madrid skrev:

Elkrimi skrev: Sjovt at Ronaldo roser Neymar nu her hvor Barca skal hjælpe os med at vinde mesterskabet ;)

Hvis man tror, at der er årsags-sammenhæng, kunne man godt lige have hvisket Cristiano Ronaldo i øret, at Neymar er ude resten af kampene i La Liga.

HAHAHA :)

I øvrigt har Neymar flere gange udtalt at Ronaldo er hans idol og han ønskede ham tillykke med Ballon d'or. Der er intet galt i at rivaler roser hinanden.

12 år 2 måneder siden #8 af rezamadridista

SR4 skrev:

Siempre Madrid skrev:

HAHAHA :)

I øvrigt har Neymar flere gange udtalt at Ronaldo er hans idol og han ønskede ham tillykke med Ballon d'or. Der er intet galt i at rivaler roser hinanden.

Har du et link til det?

- Ingen svæver på banen som Zizou!

Leveret af Kunena Forum