Ancelotti: Vi skal være klar, hvis der sker en overraskelse

12 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti mødte i går spansk presse forud for aftenens kamp mod Celta.

Her blev han spurgt ind til følgende emner:

Cristiano Ronaldo:
- Han spiller ikke i morgen, for han er ikke 100% klar, jeg ønsker ikke at tage nogen chancer med ham, ligesom Pepe, Varane, Carvajal og Di María, som heller ikke spiller. Afgørelsen er truffet i overensstemmelse med alle, jeg har snakket med doktoren og vi har truffet beslutningen.

Rotationer:
- Vi vil forsøge at gøre vores bedste, vi skal forsøge at vinde denne kamp, for i fodbold kan alt ske. Vi er nødt til at spille en god kamp og forsøge at vinde, vi tænker ikke på CL-finalen. Cristiano Ronaldo ville spille, hvis kampen mod Celta var en finale.

Modric:
- Han har altid følt sig godt tilpas, han er anderledes i omgangen med bolden og jeg synes at hans samarbejde med Xabi er rigtig godt.

Holdets mentale tilstand:
- De er ikke tilfredse med de uafgjorte kampe, men vi har ingen tvivl omkring afslutningen. Vi har tabt vigtige points i La Liga, men i morgen kan La Liga slutte for os eller den være mere åben end vi tror på, denne liga har haft mange overraskelser og vi skal være klar, hvis der opstår en ny overraskelse. Vi skal gøre vores arbejde.

Celta:
- Det er et hold, som spiller med en meget klar ide og med smukt spil. Det defensive arbejde er nødt til at være rigtig godt mod dem.

Muligheder for at vinde uden Cristiano Ronaldo:
- Vi har vundet mange kampe uden Cristiano Ronaldo og vi vil ikke tage en chance med en spiller, som ikke er 100% klar.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum