Varane vil have en snak med Ancelotti efter sæsonen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Raphaël Varane har ikke haft sin bedste sæson i Real Madrid, hvor han netop nu blot er tredievalg efter Sergio Ramos og Pepe.
Det har dog ikke fået interesserede klubber til at vende blikket væk og i øjeblikket menes Chelsea at stå klar med et lukrativt tilbud til den franske forsvarer.
Derfor mener spansk presse, at Varane vil bede om et møde med Carlo Ancelotti efter sæsonen, for at få klar besked om den italienske træners planer med ham.
Det regnes for sikkert, at Raphaël Varane som udgangspunkt er mest interesseret i at fortsætte sin karriere i Real Madrid, men omvendt spekuleres der også i, at Varane vil have svært ved at acceptere endnu en sæson som tredievalg.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det ændrer dog ikke på, at jeg opfatter Varane (i topform) og Ramos som det stærkeste makkerpar - i verden!;)
Det er lidt en ond cirkel, Varane har ikke fået spilletid da han ikke helt har ramt det samme niveau som sidste sæson. Han rammer ikke niveauet da han ikke for spilletid, og fordi Pepe har været fantastisk, samtidig vil Ancelotti ikke sætte Ramos af holdet.
Jeg mener dog klart at man bør prøve at finde en opstilling med Varane i startopstillingen til næste sæson, så måske køre med lidt rotation en gang imellem.
Det ville være en skam at lade Varane smutte, da han ar fantastisk
For Varane handler det om, at komme tilbage i topform og så må han selv gøre sit for, at kæmpe sig tilbage på holdet. Han overhalede Pepe, men Pepe har overhalet ham igen. Det må han acceptere og gribe chancen når han får den, både til kamp og i træning. Sagen er nu engang den, at Pepe har været bomstærk i denne sæson - en af sæsonens bedste spillere - mens Varane ikke har vist det samme høje niveau, som i forrige sæson.
Varane skal selvfølgelig ingen steder. Han bliver i Real Madrid.
Jeg forstår tildels godt Varane, for han har siddet på bænken i mange kampe uden at komme i brug, og det er selvom han har været fir, for ellers udtager man ham vel ikke.
Varane er et kæmpe talent, som kræver og fortjener spilletid. Hans skade har været et stort rod, men Ancelotti har ikke ligefrem vist specielt meget tålmodighed med andres spilleres skader denne sæson, så hvorfor bliver der vist så stor hensyn til Varane? Alonso, Ronaldo, Bale, Benzema, Di María etc. har alle været kastet i kamp, selvom de har været tvivlsomme.
Jeg vil ihvertfald aldrig kunne tilgive Ancelotti, hvis han "fryser" Varane ud af Real Madrid, for der er ingen tvivl om, at Varane i topform er den absolut bedste i verden! Og det er selvom han kun har været på toppen i omkring et halvt år, men det niveau han viste var uhørt højt, og jeg ikke set noget lignende i hele mit liv.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg gætter på, at Ancelotti ikke har givet Varane mange chancer, fordi han følte at rygraden på holdet fungerede fra januar og frem. I efteråret sejlede alt jo;)
Spillestilen er defineret, mindre pres for trofæer og Varane der forhåbentlig er i bedre fysisk form!
- Raúl 7
- Gæst
-
- RasmusKring
- Gæst
-
Dios skrev: Hvorfor er det Varane kun kan slå Pepé af? Ramos har da været den absolut dårligste af de 3 de seneste 2 sæsoner, og det er inkl. Varane's skadesforløb. Godt nok har Ramos oppet sig gevaldigt de seneste par kampe, men derfor har han stadig været den klart dårligste.
Jeg forstår tildels godt Varane, for han har siddet på bænken i mange kampe uden at komme i brug, og det er selvom han har været fir, for ellers udtager man ham vel ikke.
Varane er et kæmpe talent, som kræver og fortjener spilletid. Hans skade har været et stort rod, men Ancelotti har ikke ligefrem vist specielt meget tålmodighed med andres spilleres skader denne sæson, så hvorfor bliver der vist så stor hensyn til Varane? Alonso, Ronaldo, Bale, Benzema, Di María etc. har alle været kastet i kamp, selvom de har været tvivlsomme.
Jeg vil ihvertfald aldrig kunne tilgive Ancelotti, hvis han "fryser" Varane ud af Real Madrid, for der er ingen tvivl om, at Varane i topform er den absolut bedste i verden! Og det er selvom han kun har været på toppen i omkring et halvt år, men det niveau han viste var uhørt højt, og jeg ikke set noget lignende i hele mit liv.
Jeg er til dels enig med dig i, at Ramos ikke bør været selvskrevet med de præstationer, han har leveret igennem denne sæson, men Varane har da slet ikke været i en form, der kunne true Ramos, på noget tidspunkt i den her sæson. Det er selvfølgelig pga hans skade, men det ændrer ikke på det faktum, at Varane slet ikke har været oppe i omdrejninger hele sæsonen, så det er både fornuftigt og fair, at han har taget plads på bænken i denne sæson. Bag både Ramos og Pepe.
RasmusKring skrev:
Dios skrev: Hvorfor er det Varane kun kan slå Pepé af? Ramos har da været den absolut dårligste af de 3 de seneste 2 sæsoner, og det er inkl. Varane's skadesforløb. Godt nok har Ramos oppet sig gevaldigt de seneste par kampe, men derfor har han stadig været den klart dårligste.
Jeg er til dels enig med dig i, at Ramos ikke bør været selvskrevet med de præstationer, han har leveret igennem denne sæson, men Varane har da slet ikke været i en form, der kunne true Ramos, på noget tidspunkt i den her sæson. Det er selvfølgelig pga hans skade, men det ændrer ikke på det faktum, at Varane slet ikke har været oppe i omdrejninger hele sæsonen, så det er både fornuftigt og fair, at han har taget plads på bænken i denne sæson. Bag både Ramos og Pepe.
Nu taler jeg ikke om, at Varane skulle slå Ramos eller Pepé af, men at spilletiden simpelthen har manglet. Når han har været skadesfri, så har han siddet på bænken, og det var uanset modstanderen. Ramos har nu heller ikke på noget tidspunkt vist, at han skulle starte inde, eller der var lige 3-4 kampe i træk, men så fuckede han big time op igår, og så kender vi ham igen desværre.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.