Bedømmelse af truppen mod Celta Vigo
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (24 brugere)
Hele holdet 2.0
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Stickylemonjuice
-
- Junior bruger
-
\o/
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Vi har alle tiders muligheder for tage afgørende skridt mod titlen, og så spiller vi 2 uafgjorte i streg og så gudhjælpemig om vi ikke taber mod Celta Vigo..
- Kaspercristiano
- Gæst
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Sælg ham gerne, og send et signal ved at købe en anden angriber ind.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Kaspercristiano
- Gæst
-
DarioGomez skrev: At udleje Morata er blot at forlænge det ufravigelige - at han skal væk.
Jeg er efterhånden træt af, at skulle logge ind for at give dig et TAK.
Jeg håber virkelig, at vi kan hente en anden ind. Jeg tvivler dog på at City vil slippe Dzeko, men han ville være en rigtig dejlig forstærkning.
DarioGomez skrev: At udleje Morata er blot at forlænge det ufravigelige - at han skal væk.
Det er da en god ide at udleje? Han er jo intet værd lige nu. Han vil være meget bedre at sælge efter han har været udlejet i en mindre klub et par sæsoner, og forhåbenligt har haft lidt succes.
Og hvis det utænkelige skulle ske (at han bliver Real materiale) ja så er det jo bare at kalde ham hjem.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Derfor tror jeg ikke på, at man vinder noget som helst ved udleje Morata. Fordi talentet ikke findes i knægten.
Derfor kan vi lige så godt sælge ham. Først som sidst. Naturligvis kan vi da prøve at gøre varen mere værd, så længe vi er enige om, at han ikke skal retur til klubben :0)
Og hvis vi udlejer, så skal vi jo også have en reserve ind - og hvilken bovlam-Castilla-pony vil du så hive op som ny syndebuk?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...