Referat: Real Madrid forpassede sidste chance
Selvom Real Madrid stillede op i en svækket udgave, så havde Ancelotti og co. alligevel en masse at spille for, i hvert fald matematisk set. Dette faktum var svært at finde på banen i aftenens kamp, hvor der ikke var meget sammenhæng mellem noget som helst – holdet virkede ganske idéforladte. Celta Vigo havde derimod ikke meget at spille for foruden æren, og den havde de kært. Luis Enriques drenge spillede en fremragende kamp, hvor man udnyttede Real Madrids sløseri og hev en flot sejr i land.
Real Madrid havde da deres muligheder for at påvirke det negative resultat, men hverken Morata eller Isco, som begge havde de største chancer, var skarpe foran målet. Og når holdets to mest rutinerede spillere jf. Alonso og Ramos begge valgte at lave to individuelle brølere, som begge kostede mål imod, så kan fodboldkampe bare ikke vindes. Charles må derimod være ovenud lykkelig, da han lukrerede på Real Madrids fejltagelser og scorede kampens to mål.
Real Madrid er dermed definitivt ude af mesterskabskampen, som inden dette opgør var en matematisk mulighed, en matematisk mulighed Elche og Malaga begge forstærkede ved at nappe point fra henholdsvis Barcelona og Atletico Madrid her til aften, men Real Madrid magtede som sagt ikke at udnytte denne lille gave…… igen. Ancelotti og co. har dermed formøblet et potentielt mesterskab væk på tre rædselsfulde kampe, efter holdets formidable magtdemonstration mod Bayern München.
Omvendt er livets lektie at lære af sine fejl og komme stærkere ud på den anden side.
Tilbage er nu Champions League-finalen, hvor der skal andre boller på suppen for, at Real Madrid overhovedet kan være bekendt at drømme om La Décima.
Kampens spiller:Jeg er ikke mentalt i stand til at nævne noget positivt!
Kampens badebold:Ramos eller Alonso. Det er vel åbenlyst?
Kampens detalje:Khedira. Godt at have panservognen tilbage, selvom han ikke gjorde megen væsen af sig.
Mål:Charles (43’), Charles (63’)
Dommer:Alejandro José Hernández Hernández
Gule kort:Orellana (17’), Illarramendi (73’), Ramos (77’), Cabral (77’)
Røde kort:
Real Madrid:López; Arbeloa (Coentrão, 57’), Nacho, Ramos, Marcelo; Alonso, Casemiro (William Jose, 69’), Khedira (Illarramendi, 57’); Isco, Modric og Morata
Celta Vigo:Alvarez; Aurtenetxe, Fontas, Cabral, Jonny; Orellana, Rafinha, Krohn-Dehli, Fernandez (Lopez, 57’); Nolito og Charles (Bemejo, 67’)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg kan ikke fatte, at verdens bedste klubhold, i mine øjne, kan smide et potentielt mesterskab væk på bare tre kampe. Det er utilgiveligt!
Kort referat. I know. Men kampen fortjener ikke mere.....
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
DarioGomez skrev: Positivt er det vel trods alt, at Atl får en hård kamp næste weekend, mens vi kan slappe helt af. ;)
Da vi havde tabt mesterskabet, så tænke jeg kom nu Atletí, men så gik det op for mig, at de skal ud i 90 grimme minutter, også sad jeg ellers og krydsede finger for en uafgjort :) Total splittelse, selvom jeg for gud skyld ikke håber Barcelona kan vinde et mesterskab på så dårlig en sæson, men en hård kamp for Atlético er vel værd at foretrække.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Raúl 7
- Gæst
-
- Raul7-2880
- Platin bruger
-