Kom billigt til CL-finale i Tivoli

12 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Interessen for at overvære Real Madrids CL-finale mod Atlético Madrid på storskærm i Tivoli har været enorm og det er derfor med stor glæde og stolthed, at vi nu kan præsentere jer for et tilbud fra Tivoli, som i første omgang gav os 20 billetter til at fordele i en konkurrence.

Men vi kunne have fordelt 10 gange så mange billetter og derfor har Tivoli nu lavet et nyt tilbud til brugerne af Madridista.dk, nemlig at man kan købe billetter til rabatpris på selve dagen den 24. maj.

Det fungerer ved, at I logger ind på denne side:

http://www.tivoli.dk/login/uclfinale

Password: UCL14

Herefter får I en kvittering med stregkode, som skal medbringes i Tivoli, hvor I så får adgang med følgende priser:

Entré: 77 kr. (normalpris 99 kr.)

Turpas: 145 kr. (normalpris 199 kr.)

Madridista.dk håber, at I vil tage godt imod tilbuddet og få en uforglemmelig dag og aften i Tivoli.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 2 måneder siden #2 af Siempre Madrid
Tak herfra til Tivoli for at skrue et rigtig godt tilbud sammen til de danske Madridistas.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 2 måneder siden #3 af JimmyBroe

Siempre Madrid skrev: Tak herfra til Tivoli for at skrue et rigtig godt tilbud sammen til de danske Madridistas.

Ja det er sgu flot:) Jeg håber at vi får en fest. Jeg har fået afsat kone - med indhold (prinsesse på vej), og sønnen. Så den skal bare ha' noget Rebekka.

Jeg håber stadig på at mødes med nogen af jer derinde. BBB jeg regner med at vi skal drikke en bajer sammen;) Og Dios selvom du er en klovn så regner jeg med at du gir en pivert;-P Haha

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, BBB

12 år 2 måneder siden #4 af BBB

JimmyBroe skrev:

Siempre Madrid skrev: Tak herfra til Tivoli for at skrue et rigtig godt tilbud sammen til de danske Madridistas.

Ja det er sgu flot:) Jeg håber at vi får en fest. Jeg har fået afsat kone - med indhold (prinsesse på vej), og sønnen. Så den skal bare ha' noget Rebekka.

Jeg håber stadig på at mødes med nogen af jer derinde. BBB jeg regner med at vi skal drikke en bajer sammen;) Og Dios selvom du er en klovn så regner jeg med at du gir en pivert;-P Haha

Vi kan vælte rundt i Vestergade i jagt på billige øl og damer, når vi har vundet!
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

12 år 2 måneder siden #5 af Dios

JimmyBroe skrev:

Det kunne være stort og få samlet mine 2 hade/elske forhold til dig og BBB på et sted med en masse fadbamser :) Jeg er game! :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 2 måneder siden #6 af JimmyBroe

Dios skrev:

JimmyBroe skrev:

Det kunne være stort og få samlet mine 2 hade/elske forhold til dig og BBB på et sted med en masse fadbamser :) Jeg er game! :)

.p

Fedt, fedt, fedt Dios:) Du har også fået fri?:P
Jeg sender dig lige mit nummer, på privaten. Ja, du læste rigtigt mit nummer... oog vupti, så blev du lige medlem af dén eksklusive klub, som er i besiddelse af det;-)

Så kan du lige skrive inden D. 24 maj. Hvis ikke du får kolde fødder!

BBB du er jo medlem;-)

Er der ingen andre som tager i Tivoli?

Jeg er her stadig XOXO

• CRBenz-97
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #7 af CRBenz-97
Besvaret af CRBenz-97 på emne Kom billigt til CL-finale i Tivoli
JoW! Jeg kommer også :-D

Og regner selvfølgelig med at vi madridistas er der et par timer før og laver en god festlig stemning ud af det ;-)

Leveret af Kunena Forum