Alle mand ventes klar til Champions League-finale
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti fik i går gode nyheder i forhold til rækken af skadede spillere, for det ser nemlig ud til at de alle bliver meldt klar til Champions League-finalen mod Atlético Madrid.
Der har ellers været sået tvivl om Cristiano Ronaldo, Pepe, Di María og Benzema, men selv om de trænede for sig selv i dag, så regnes det for givet, at de alle træder ind til den store finale på lørdag, med mindre der støder nye komplikationer til i løbet af ugen.
Dermed mangler Real Madrid efter al sandsynlighed kun karantæne-ramte Xabi Alonso og langtidsskadede Jesé.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg håber på denne opstilling
Casillas
Carvajal-Varane-Ramos-Marcelo
Modric-Illarra-di Maria
Bale-Benzema-Ronaldo
Det kan dog være at Ancelotti tænker i en 4-4-2, hvor Bale ville komme ned på højre midtbane,
Varane skal spille i stedet for Pepe, da han er mere kampklar. Illarra skal spille, da det vil være for offensivt med Isco og Khedira er langt fra i form til en finale. Derudover gjorde han det godt i den seneste kamp. Marcelo fremfor Coentrao, da han bidrager langt mere i offensiven.
Hvis Benzema ikke kan spille fra start, så skal Isco ned på midtbanen, Ronaldo på toppen og di Maria på kanten. Eller i en 4-4-2 med Bale og Ronaldo på toppen, og Isco og di Maria på hver at kanterne.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Begrundelse: Han er mere defensivt, har spillet bedre end Marcelo(som i øvrigt var skadet)
Dernæst er det fantastisk at have en offensivt Marcelo på bænken som man kan sende ind i slutning af kampen hvis der er problemer.
Jeg tror og håber at portugiseren for tjenesten.
Illarramendi er jeg nu ikke længere i tvivl om at det bliver ham der overtager Alonsos plads.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- Brylle
- Gæst
-
Carvajal - Pepe - Varane - Coentrao
Modric - Casemiro - Di Maria
Bale - Benzema - Ronaldo
Det kommer på ingen måde til at ske, men sådan håber jeg, at det bliver. Jeg magter ikke, at Ramos skal lave flere arrogante aktioner, der koster mål, og derfor ønsker jeg Pepe-Varane dernede. Coentrao er en bedre spiller en Marcelo defensivt og præsterer pt. bedre end Marcelo offensivt, så der er ingen tvivl. Casemiros fysik og gode tacklinger skal bruges mod Atletico, hvor jeg håber, at vi er i kontrol. Han kender også sin rolle og begiver sig derfor ikke ud i noget, som han ikke er i stand til, hvor Illarramendi har det med at sætte sine medspillere under pres. Resten giver sig selv. :)
Jeg tror dog, at det bliver følgende:
Casillas
Carvajal - Pepe - Ramos - Coentrao
Modric - Illarra - Di Maria
Bale - Benzema - Ronaldo.