Morata meldes på vej til Real Sociedad
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Álvaro Morata forlader Real Madrid i den kommende uge, for i stedet at skifte til Real Sociedad. Det melder Periodista Digital.
Real Madrid-angriberen skal angiveligt på en lejeaftale hos basker-klubben, som ikke får en købs-option på spilleren og Álvaro Morata takker dermed nej til tilbud fra klubber som Arsenal, Juventus og Inter, som også har været meldt på banen.
Aftalen bliver ikke offentliggjort før efter Champions League-finalen og det er Álvaro Moratas håb, at han ved at blive i den spanske liga, kan vende styrket tilbage til Real Madrid om et år.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- RasmusKring
- Gæst
-
Florentino Pérez
- HugoSanchez
-
- Senior bruger
-
Jeg tror, det er et fint karriereskifte for Morata, men jeg tror ikke, at han bliver god nok til at blive førsteangriber hos Real Madrid.
Hugo Sanchez
At leje ham ud giver også god mening, da han stadig kan komme til at blive en ganske habil angriber, men lige nu er der for meget pres i Madrid, i forhold til hvad hans talent kan følge med på - men det kommer måske.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Jeg håber virkelig, at det vil blive Moratas helt store gennembrud, hvor han udvikler sig til en verdensklasse spille - da jeg slet ikke er i tvivl om, at han kan blive det, men det kræver helt sikkert fast spilletid, hvilken han på nuværende tidspunkt slet ikke er i nærheden af i klubben.
Jeg håber på et glædeligt gensyn til næste sommer, hvor han forhåbentligt kan blive den næste store stjerne, som vi selv har udviklet fra bunden!
Hala Madrid!! <3
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...