Truppen ankommet til Lissabon

12 år 2 måneder siden #1 af raul7=kongen

Real Madrid-truppen ankom her til aften til Lissabon. Omtrent 200 fremmødte fans kunne tage imod truppen ved Hotel Tivoli i den portugisiske hovedstad ved 21-tiden dansk tid.

Hotellet ligger ikke langt fra UEFAs Fan Zone, hvor mange af de fans som er i byen vil være at finde i dagene op til opgøret.

Holdet træner i morgen fredag, og såfremt der er nyt om Karim Benzema eller Pepe følger Madridista.dk selvfølgelig op efter træningen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 2 måneder siden #2 af BBB
Besvaret af BBB på emne Truppen ankommet til Lissabon

For the flight to Lisbon Real Madrid asked Iberia for the same crew they had on the semi-final 4-0 demolition trip to Munich. Iberia agreed.

Jeg kunne ikke lade være med at smile, da jeg læste den :-)

12 år 2 måneder siden #3 af anes
Besvaret af anes på emne Truppen ankommet til Lissabon
www.theguardian.com/football/2014/may/22...gue-final?CMP=twt_gu

Sid Lowe har haft i Paul Clement omkring forberedelserne til finalen det var en god artikel jeg lige ville dele med jer :)
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Truppen ankommet til Lissabon
I kan se holdet træne live på: www.realmadrid.com/ Udfra, hvad jeg har set indtil videre tyder alt på, at Pepe, Benzema og Cristiano spiller i morgen. Pepe og Benzema har deltaget i hele opvarmningen, hvorimod Cristiano lige har forladt træningsbanen, tror dog ikke der er noget galt, han forlod banen med et smil på læben.
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved CristianoRonaldo.

Leveret af Kunena Forum