Corazón Classic 2014 fastlagt

12 år 2 måneder siden #1 af raul7=kongen

Det er efterhånden en tradition, at Real Madrid efter sæsonen afholder et Corazón Classic-opgør, hvor nogle af klubbens legender spiller imod en rivaliserende klubs legender.

Denne sæsons modstander er nu fundet, ligesom datoen er fastlagt. Opgøret skal spilles d. 8. juni kl. 18.15 i Madrid og modstanderen bliver Inter Milan. Kampen bliver selvfølgelig spillet på Estadio Santiago Bernabéu.

Begivenheden arrangeres som altid af Fundacion Real Madrid og årets slogan er "Together for Children". Blandt spillerne vil være legender som Zidane, Butragueño, Guti, Moritentes, Solari, Toldo, Zamorano, Berti og Djorkaeff.

Billetterne bliver sat til salg allerede på lørdag, hvis man skulle have interesse i at tage til Madrid og nyde et opgør med en masse legendariske spillere. Priserne er helt ned til mellem €5-15.

Pengene vil gå til uddannelse og idrætsarrangementer på børnehjem og forventes at hjælpe op imod 1400 børn.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #2 af Kaspercristiano
Besvaret af Kaspercristiano på emne Corazón Classic 2014 fastlagt
Old news. Den har været fastlagt længe og billetterne har været til salg I snart 3-4 uger. Læs den engelske version af Real Madrid.com.

12 år 2 måneder siden #3 af raul7=kongen
Nyhed fra i går:
www.realmadrid.com/en/news/2014/05/coraz...pm?pid=1383833298379

Om det så skyldes, at man har kørt den frem igen, i håb om at sælge billetter på lørdag, det skal jeg ikke kunne svare på.

• Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4 af Kaspercristiano
Besvaret af Kaspercristiano på emne Corazón Classic 2014 fastlagt
Det kan jeg heller ikke svarer på, men jeg så at billetterne var sat til salg den 24 April, fordi jeg muligvis skulle til Spanien i Juni, og gerne vil opleve sådan en kamp. Så jeg tror de har rykket på den igen.

Leveret af Kunena Forum