Illarramendi får nøglerolle

12 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Asier Illarramendi ser ud til at komme i ilden i aftenens kamp, hvor han skal afløse den karantæneramte Xabi Alonso.

For et år siden var den spanske midtbanespiller med til at sikre Real Sociedad en plads i Champions League og nu står han selv foran en finale, hvor han er tiltænkt en nøglerolle for Real Madrid og selv om han er blevet kritiseret en del gennem sæsonen, så har han Carlo Ancelottis fulde tillid og i Xabi Alonsos fravær glider han direkte ind på sin foretrukne plads, hvor han var en vigtig brik hos Real Sociedad og på det spanske U21-landshold, som vandt EM i Israel sidste sommer.

I denne første sæson er det blevet til 47 kampe for Real Madrid og han har foreløbig scoret 3 mål.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #2 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Illarramendi får nøglerolle
I skulle absolut minde mig om det :(

Jeg er virkelig ikke fortrøstningsfuld ved at have en så usikker spiller på banen i morgen..

12 år 2 måneder siden #3 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Illarramendi får nøglerolle
Han er overhovedet ikke klar og dermed opgaven voksen.... endnu.

Det kommer til at koste at starte med Illarra.

12 år 2 måneder siden #4 af Lars1991
Jeg tror på han kan løfte opgaven, især når han har Alonso's plads.

Med det sagt, så er det da klart af det er en af de spillere man kan frygte mest falder igennem.

12 år 2 måneder siden #5 af Real HWL
Hvad kan gå galt? Han skal bare erobre bolde og spille den til nærmeste medspiller. Det kan han vel finde ud af!

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #6 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Illarramendi får nøglerolle
Er bang for at han bliver kvalt af alt den pres der vil bliv lagt på hans skulder.
vi har brug for en fysisk stærk spiller på den plads ellers bliver vores midtbane løbet over af atleti,s fysisk stærke spiller .

12 år 2 måneder siden #7 af rezamadridista
Jeg tror på ham! Glæder mig, kom så!

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, asp3200, Dios, andreashn

12 år 2 måneder siden #8 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Illarramendi får nøglerolle

Real HWL skrev: Hvad kan gå galt? Han skal bare erobre bolde og spille den til nærmeste medspiller. Det kan han vel finde ud af!

Det der gør undertegnede bekymret over udsigten til, at Illarra skal varetage Xabis rolle er erindringen om dennes seneste vitale Champions Leauge-kamp: Dortmund-kampen!

Holdet var naturligvis ikke godt spillende, men Illarra var altså med afstand den spiller med mest elendighed i benene. Jeg stoler på Ancelotti, og starter Illarra på banen i aften må det være for holdets bedste :-)

12 år 2 måneder siden #9 af Dios
Besvaret af Dios på emne Illarramendi får nøglerolle
Omkring 2 timer efter kampstart, så vil i alle synge Illarra's navn, for det bliver hans helt store gennembrud i aften! En fantastisk spiller, som nok skal vise sit værd. Jeg er meget forstrøstningsfuld, men meget kommer selvfølgelig an på om Ancelotti vælger at spillerne skal spille roligt, langsomt og dræbe kampen, og så slet ikke er klar til den måde Atletí kommer stormende ud på!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, BBB, andreashn

12 år 2 måneder siden #10 af andreashn

Daniel skrev:

Real HWL skrev: Hvad kan gå galt? Han skal bare erobre bolde og spille den til nærmeste medspiller. Det kan han vel finde ud af!

Det der gør undertegnede bekymret over udsigten til, at Illarra skal varetage Xabis rolle er erindringen om dennes seneste vitale Champions Leauge-kamp: Dortmund-kampen!

Holdet var naturligvis ikke godt spillende, men Illarra var altså med afstand den spiller med mest elendighed i benene. Jeg stoler på Ancelotti, og starter Illarra på banen i aften må det være for holdets bedste :-)

I den kamp spilede Illarra heller ikke på Alonsos plads, men derimod på pladsen ved siden af Modric, som Di María normalt spiller på. Når Illarra har spillet på den plads har han ikke spillet særlig godt, men når han har spillet på Alonsos plads har han været ganske stabil...

¡Hala Madrid!

12 år 2 måneder siden #11 af Real HWL

Daniel skrev:

Der kunne forkomme lidt ironi i mit indlæg ;) Jeg er lige som dig møg nervøs for ham som starter. Og mine tanker går også tilbage til den katastrofale kamp i dortmund, hvor i sær han var rigtig skidt. Jeg håber han viser idag hvorfor han har kostet 300mill.

12 år 2 måneder siden #12 af Sahinovic
Sikke en lettelse, Khedira starter inde i stedet for Illarramendi.

Florentino Pérez

Leveret af Kunena Forum