Cristiano Ronaldo: Vi skal stå sammen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Kampens spiller mod Celta, Cristiano Ronaldo, udtalte efter kampen at Madridismoen bør forblive forenede for at opnå de mål som vi har tilbage.
"Nok med kritikken, det hjælper ingenting. Vi skal stå sammen, og vi har Copa del Rey og Champions League at kæmpe for. Det er en ære for mig at score alle disse mål for denne klub, men det er ikke mit eneste mål."
Han blev også spurgt om rygterne omkring hans fremtid
"Jeg vil ikke snakke om andre klubber nu. Jeg har kontrakt her og jeg har det godt, men i fodboldverdenen er alt muligt."
Ronaldo fremhævede også den gode reaktion, som holdet havde efter udvisningen af Sergio Ramos som han følte var uretfærdig.
"Efter vi endte på ti mand, reagerede vi meget godt. Udvisningen af Ramos var for meget, den var ikke til så slem".
Portugiseren analyserede også kampen.
"Vi begyndte kampen meget godt ved at score et mål efter to minutter, og tog kontrol med kampen. Målet med kampen var at vinde og gå videre, og vi er meget tilfredse med at have klaret det".
Efter halvlegen indrømmede han at de kom en smule mere afslappede ud, fordi de viste at målet næsten var nået.
"Vi kom en smule afslappede ud til anden halvleg, fordi vi viste at kampen næsten var afgjort selvom et mål ville bringe kampen i forlænget spilletid".
Ronaldo forsikrede også at han er god fysisk form og at han ønsker at spille kampen mod Osasuna.
"Jeg føler mig i god form, og jeg føler hengivenheden fra Bernabeu nu. Jeg foretrækker at spille, fordi det er det jeg kan lide at gøre.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen