Ancelotti: Jeg drømmer om at spille som mod Bayern
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti mødte i går international presse forud for Champions League-finalen aften mod Atlético Madrid.
Her kom han ind på følgende emner:
Cristiano Ronaldo:
- Han har spillet en fantastisk Champions League-sæson lige fra starten med 16 mål og vi behøver ham.
Tvivl om spillere:
- Træningen i dag (i går, red.) er meget vigtig. Med Cristiano og Bale er der ikke problemer. Pepe og Benzema har ikke spillet i denne uge og vi må se.
Besked til spillerne:
- Man kan vælge at sige meget og man kan vælge ikke at sige noget. Jeg er nødt til at give en meget klar instruktion til mine spillere og dermed forsøge at fjerne presset fra spillerne.
Atlético Madrid:
- Vores ide er at spille med vores egen stil og attitude. Det bliver en meget lige kamp taktisk. Atlético kan angribe på kontra og det kan vi også. Vi er nødt til at forsvare og angribe godt. Jeg ser en meget lige kamp offensivt og defensivt.
La Décima:
- Vi har påbegyndt sæsonen med tanke på dette mål om at nå La Décima og det er for enhver Madridista noget meget specielt. Finalen er lykken at nå og derudover er der presset og bekymringen før kampen...
Milan?
- Fremtiden er i morgen og den er meget klar: Real Madrid.
Ro:
- Jeg er ikke anspændt, jeg er koncentreret og meget rolig. Denne type kampe behøver du ikke at arbejde meget med, spillerne er motiverede. Jeg har en drøm om at spille en kamp, som vi gjorde mod Bayern.
Råd:
Vi skal træne godt i dag, vi skal være rolige, give instruktioner, nyde øjeblikket....Jeg tænkte i 2007, at det var min sidste pressekonference til en finale og det var det ikke, det kan denne være.
Bekymring:
- Jeg bekymrer mig om det jeg ikke kan forudse, for alt kan ske i en finale. Vi skal arbejde med det forklarlige, som at spille en kamp.
Benzema:
- Han har spillet en fantastisk sæson, men det er ikke en finale for individualitet, men for et hold.
Simeone:
- En træners held er at have nogle gode spillere og kemi med spillerne er rigtig godt. Derfor har han vundet La Liga. Han har gjort et fantastisk arbejde.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen