Bedømmelse af truppen mod Atlético
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
AlanSahinovic skrev:
røg skrev: Begriber ikke hvordan Ronaldo får 3.0 - ydermere hvorfor han nogensinde kan have en højere karakter end Bale havde. Bale brændte godt et par chancer, som han uden tvivl skulle have udnyttet bedre, men idetmindste var Bale spilskabende og synlig. Ronaldo var ikke til at se og var mildest talt elendig i stort set hele kampen.
Jeg synes Ronaldo gjorde det godt. Han viste virkelig vilje og gejst igennem hele kampen, laver masse af løbearbejde og laver de simple afleveringer, hvor den ene af dem faktisk er rigtig god til Bale, men det jo ikke Cristianos skyld at Bale ikke kan ramme målet, og hvis du lagde mærke til det så var det heller ikke fordi de andre kunne finde Ronaldo, eller ligge en god aflevering til ham da han lavede et par dybde løb, han fik jo ikke jo noget godt at arbejde med.
Jeg forstår ikke hvordan folk kan give Casillas et 3.0, for han var godt nok elendig i den kamp. Flere gange vælger han at losse til bolden i stedet for at spille en let aflevering ud til enten Carvajal eller Coentrao, og det er ikke første gang man ser Casillas gøre det. Målet til 1-0 var en katastrofe, og han laver præcis den samme fejl i det 113 minut som kunne have kostet et mål, hvor han efterfølgende også får skæl ud af både Ramos og Marcelo.
Fuldstændig enig. Alt over 1 til Iker Casillas er helt ude i hampen. Han kunne med lethed have kostet os den CL-titel.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Du får et tak for dit første afsnit ;)AlanSahinovic skrev:
røg skrev: Begriber ikke hvordan Ronaldo får 3.0 - ydermere hvorfor han nogensinde kan have en højere karakter end Bale havde. Bale brændte godt et par chancer, som han uden tvivl skulle have udnyttet bedre, men idetmindste var Bale spilskabende og synlig. Ronaldo var ikke til at se og var mildest talt elendig i stort set hele kampen.
Jeg synes Ronaldo gjorde det godt. Han viste virkelig vilje og gejst igennem hele kampen, laver masse af løbearbejde og laver de simple afleveringer, hvor den ene af dem faktisk er rigtig god til Bale, men det jo ikke Cristianos skyld at Bale ikke kan ramme målet, og hvis du lagde mærke til det så var det heller ikke fordi de andre kunne finde Ronaldo, eller ligge en god aflevering til ham da han lavede et par dybde løb, han fik jo ikke jo noget godt at arbejde med.
Jeg forstår ikke hvordan folk kan give Casillas et 3.0, for han var godt nok elendig i den kamp. Flere gange vælger han at losse til bolden i stedet for at spille en let aflevering ud til enten Carvajal eller Coentrao, og det er ikke første gang man ser Casillas gøre det. Målet til 1-0 var en katastrofe, og han laver præcis den samme fejl i det 113 minut som kunne have kostet et mål, hvor han efterfølgende også får skæl ud af både Ramos og Marcelo.
Casillas er hurtigt ude til nogle bolde og kommer godt af med bolden. Derudover får han ikke meget at lave. Derfor opvejer hans spil med fødderne hans indsats og derfor har jeg givet ham 3, da han reelt set laver en enkel kostbar fejl hele kampen. Det var måske en karakter for høj, men højere end 1 er sgu ikke en skandale.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Pepe
- Gæst
-
AlanSahinovic skrev:
Jeg forstår ikke hvordan folk kan give Casillas et 3.0, for han var godt nok elendig i den kamp. Flere gange vælger han at losse til bolden i stedet for at spille en let aflevering ud til enten Carvajal eller Coentrao, og det er ikke første gang man ser Casillas gøre det. Målet til 1-0 var en katastrofe, og han laver præcis den samme fejl i det 113 minut som kunne have kostet et mål, hvor han efterfølgende også får skæld ud af både Ramos og Marcelo.
Jeg synes også at han gjorde det godt med tanke på at han ikke havde spillet i flere uger op til kampen og var hellere ikke på 100%, og man kunne se i slutning af kampen at han havde krampe og humpede lidt.
Fik scoret en mål og lagde op til en , udover det blev der skabt masser af plads til de andre spillere specielt bale fordi Atleti,s forsvar var konstant over Ronaldo .
17 Mål i dette års CHL sæsonen behøver man at sige mere om verdens bedste fodboldspiller .
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Dios skrev: Jeg forstår slet ikke hvorfor der overhovedet er 5 valgmuligheder ved Ronaldo? Skal han ikke bare have 5 altid?
Nej, det er kun Arbeloa - Den værdige Guldbold-vinder!
Atletico beskytter med andre ord området lige foran målet rigtig godt, og derfor er det en skam, at vi på den måde vælger at flytte en skudtrussel ind mellem Miranda, Godin og Courtois. Den plads Ronaldo plejer at løbe på, var i stedet overtaget af Dí María, hvilket jeg ser som en fejl. Dí María vil kunne gøre banen bredere, hvis Ronaldo var placeret længere tilbage i banen.
Der SKAL simpelthen findes et bedre taktisk oplæg end "gør modstanderne så gode som vi overhovedet kan"-taktikken, som Ancelotti havde valgt at gå med.
Vi vandt på udholdenhed fremfor taktisk finesse, og det skuffer mig helt afsindigt, at Ancelotti ikke kommer med et bedre oplæg. Som jeg husker sidste års Copa del Rey, så havde vi et langt bedre taktisk oplæg, hvor vi løb bag om Atleticos forsvarskæde og lavede flade indlæg.
Siempre Madrid skrev: Fuldstændig enig. Alt over 1 til Iker Casillas er helt ude i hampen. Han kunne med lethed have kostet os den CL-titel.
Omvendt er alt under 3 til Varane vel også et fejlskud? ;-)
Er Champions League pokalen fra 98 i Amsterdam mere værd end den fra Lissabon? Jeg har på fornemmelse af at I ville sige ja da tørken var 3 gange længere, men til gengæld vand vi kampen i Lissabon på en utroligt måde jævnfør vores sene scoring i det 93 minut.
Amsterdam var mere mindeværdigt end Lissabon? ikk?
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Kasillas skrev: Pardon at jeg bare lige sådan braser ind, men jeg bliver nødt til at spørge de Madridistas fra FØR 1998:
Er Champions League pokalen fra 98 i Amsterdam mere værd end den fra Lissabon? Jeg har på fornemmelse af at I ville sige ja da tørken var 3 gange længere, men til gengæld vand vi kampen i Lissabon på en utroligt måde jævnfør vores sene scoring i det 93 minut.
Amsterdam var mere mindeværdigt end Lissabon? ikk?
Amsterdam 98 var magisk. 32 år siden, at man havde vundet turneringen. Man kom dertil efter en elendig sæson i La Liga og var på ingen måde favoritter i kampen mod Juventus, men man viste Cojones og sejrede. Det var en skøn aften i Amsterdam, det glemmer jeg aldrig.