Ancelotti kan miste vigtige folk i træner-team

12 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti risikerer at meste to af de vigtigste personer i sit træner-team til den kommende sæson.

Zinedine Zidane har længe været rygtet på vej til en anden klub og nu meldes også Ancelottis højrehånd, Paul Clement, at være på vej mod et selvstændigt trænerjob, sandsynligvis i den engelske Premier League.

Carlo Ancelotti og Paul Clement indledte deres samarbejde i Chelsea og de har siden været uadskillelige og selv om englænderen endnu ikke har et officielt tilbud på hånden, så er hans navn så anerkendt, at der meget hurtigt kan være noget under opsejling.

Således skal Ancelotti også selv have opfordret Paul Clement til at blive manager.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 2 måneder siden #2 af El_Juan
Med al respekt for Zidane, så er det et større tab, at miste Paul Clement. For at sætte det op på en lidt sort-hvid måde, så har Zidane "blot" stillet kegler op og snakket lidt med spillerne, mens Clement i højere grad har stået for træningen, dele af det taktiske og de "væsentlige" snakke, bl.a. og især op til kampene. Det er kendt, at Ancelotti til tider blot har åbnet med nogle ord og overladt resten af møderne (det lidt tungere stof) til Clement. Man skal bestemt ikke tage fejl af Paul Clements betydning og hans evner.

Jeg er faktisk rigtig glad for, at have stiftet bekendtskab med manden og den måde han arbejder på. Jeg har læst og hørt flere interviews med og artikler om ham, og det har været en fantastisk indsigt at få i den måde, som han arbejder på. I det hele taget en fantastisk indsigt i hans arbejde, hans rolle og hans faglige kunnen.

Skulle han forlade klubben, så ønsker jeg ham alt det bedste. Han er en utrolig sympatisk mand og virkelig stærk, både faglig og taktisk. Så virker han til, at være utrolig vellidt i blandt spillerne og resten staben. Og jeg er ikke i tvivl om, at han har været en uvurderlig støtte for Bale.
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Real HWL, madrid2000, Steen, Jaken, andreashn

12 år 2 måneder siden #3 af Chamartin
The Guardian mener at vide, han bliver i Madrid

Jeg kan kun sige, jeg håber deres kilder har ret. Det må være lige så vigtigt at bevare noget kontinuitet i trænerstaben som i spillertruppen.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

Leveret af Kunena Forum