Fem spilledages karantæne til Sergio Ramos

13 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Sergio Ramos er blevet tildelt fem spilledages karantæne efter sin udvisning i går.

Her blev han udvist for sit andet gule kort efter et sammenstød med en Celta-spiller, men det er ikke denne forseelse, som bliver straffet hårdt. Det er derimod den spanske forsvarers gentagne verbale angreb på dommer Ayza Gámez, som giver den hårde karantænestraf.

Real Madrid har dog indgivet en klage over den første advarsel i kampen, som man forventer at få omstødt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #2 af rezamadridista
Jeg har læst at de fire ekstra spilledage er pga nedgørelse af dommeren....

Pepe og Ramos ude... Vi er på den.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

13 år 6 måneder siden #3 af Holm90
Velfortjent. Ærgeligt.

13 år 6 måneder siden #4 af rezamadridista

rezamadridista skrev: Jeg har læst at de fire ekstra spilledage er pga nedgørelse af dommeren....

Pepe og Ramos ude... Vi er på den.

ups, har først nu set at i har en artikel op om det.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

13 år 6 måneder siden #5 af raul7=kongen
Klovn.

Længere er den ikke.

13 år 6 måneder siden #6 af Hugol
Der var hverken gult ved det første eller andet kort.
Det var tydeligt at se at dommerne prøvede at skabe problemer for Real Madrid igår. Flere gange i første halvleg vinkede linjevogteren næsten hver gang, for at undgå Real Madrid kom til mål chancer. Det kostede os et klart mål. I anden halvleg var der pludselig offsides som ikke blev set.
Ramos er selvf ikke smart, men det er jo helt latterligt at han bliver udvist igår !

Har valgt at takke af på forum!

13 år 6 måneder siden #7 af sorengandersen
Jeg synes sagtens man isoleret set kan give gult på begge hændelser.
Ved det første kommer han med unødig stort kraft og selvom han trækker sig en smule for ikke at sparke benet af ham, så rammer han ham stadig nok til, at et gult kort kan forsvars. Hvis der ikke bliver givet gult i sådan en situation kan der nemt komme endnu hårdere taklinger senere i kampen.
Ved det andet strækker han trods alt benet op mod modstanderen. Jeg er helt enig med dem der siger, at kommentatorene var helt ude på et sidesport. Det er jo ik' et mordforsøg, som de nærmest ville gøre det til.
Man snakker tit om, at det andet gule kort skal være hårdere end det først, da det jo udløser et rødt kort. I den her situation synes jeg det er en vurderingssag for dommeren. Ser han det som om, at han sparker ud efter modstanderen, så er det jo sådan set til direkte rødt.
De 5 dages karantænes virker jo umiddelbart fuldstændig vanvittigt, da ingen af de gule kort er de største fodboldverdenen har set. Hvis det er for at overfuse dommeren, så er det utroligt svært for os at spå om hvad han har sagt.
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved sorengandersen.

13 år 6 måneder siden #8 af pm
Enig med sorengandersen, de gule kort kan sagtens forsvares. Jeg har på ingen måder ondt af ham, men af holdet.

13 år 6 måneder siden #9 af pm
Er det kun mig der undre sig over hvor lidt deciplin Mourinho formår at banke ind i holdet? Det er jo ikke lang tid siden coentrao fik karentæne, og rui var ligeledes voldsomt ophidset igår og det heller ikke første gang vi ser ham i den rolle.
Alle ved hvor mange føelser der er indblandet i fodbold men som leder må man jo få forklaret folk at det simpelthen bare ikke nytter noget med den opførsel og det skader hele holdet. Specielt med alle de skader der er fortiden.
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved pm.

13 år 6 måneder siden #10 af Hugol
PM.
Hvordan i alverden skal Mourinho fører disciplin ind på holdet, når han ikke har det selv. Prøv lige at se igennem hans historie hos Real Madrid. Endnu en tosse aktion fra ham igår, da han losser en bold ned i omklædningsrummet. Det er da ham der sætter eksemplerne for resten af spillerne.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• RealMadrid_Eksperten
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #11 af RealMadrid_Eksperten
Besvaret af RealMadrid_Eksperten på emne Fem spilledages karantæne til Sergio Ramos
5 dage, var godt nok en hård straf.

Hvorfor er det i bliver ved med at hakke ned på de ting der sker, ja det skal ikke koste karantæne, men hvad er der galt med at spillerne og trænerne har en stærk personlighed, og viser attitude.

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #12 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Fem spilledages karantæne til Sergio Ramos

RealMadrid_Eksperten skrev: 5 dage, var godt nok en hård straf.

Hvorfor er det i bliver ved med at hakke ned på de ting der sker, ja det skal ikke koste karantæne, men hvad er der galt med at spillerne og trænerne har en stærk personlighed, og viser attitude.

Jeg forventer af vores vice-kaptajner at de kæmper for trøjen, men det skal være med spillet på banen. At snakke sig til ekstra karantænedage er ikke i orden. Jeg forventer spillerne viser attitude, men ikke ved at svine dommerne til.

Leveret af Kunena Forum