Fem spilledages karantæne til Sergio Ramos
- Jimson
- Gæst
Sergio Ramos was sent off after receiving two yellow cards, both for bringing down an opponent. However, the defender did not leave it there and launched a tirade of insults at referee Ayza Gámez, which are shown in the latter's match report:
"You're a disgrace!", he told me three times. "You've been against us the whole damn night", he said twice. Afterwards, and upon reaching the dugouts: "You lot are always the same. You're all a disgrace", he twice said to the assistant referee.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
RealMadrid_Eksperten skrev: 5 dage, var godt nok en hård straf.
Hvorfor er det i bliver ved med at hakke ned på de ting der sker, ja det skal ikke koste karantæne, men hvad er der galt med at spillerne og trænerne har en stærk personlighed, og viser attitude.
I følge reglerne, så skulle straffen ligge mellem 5 og 12 dage. Så jeg vil ikke mene at 5 dage er en hård straf.
Havde det været Pepe der gjorde det Ramos gjorde, så havde historien/straffen nok også været anderledes.
Jeg er kæmpe fan af Ramos, faktisk så meget at jeg tør og altid kalder ham for verdens bedste forsvar. Men når han begår sådan en svinestreg, så burde der blive set på det, som om det var Pepe. Ikke at straffen skal blive større via spilledags karantæner, men ved at Mourinho tager fat på ham. Hvis ikke Mourinho så Florintino Perez!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
En massiv bøde, som svarer til 2 ugers løn vil være på sin plads. Men han får sikkert bare et skulderklap af Mourinho
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
- Emne forfatter
- Administrator
Og det er jo netop hvad der er tale om her. Vel skal Sergio Ramos holde sin kæft, men 5 dage for at sige sin mening om en dommer i en ophedet situation......Come on.
Det er halvdelen af Pepes straf for at sparke Casquero i ryggen.
Proportionssans, ja tak!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Når det så er sagt, så var det altså også pinligt at se på Mourinho i går. Sådan som han opfører sig ude på bænken ved bl.a. at sparke en bold ud mod omklædningsrummet/bænken/whatever samt Rui Faria der opfører sig som et pattebarn oftere og oftere (måske ikke så voldsomt i går som det før er set) og ikke kan sidde stille eller holde sin kæft. Manden er for pokker kun assistenttræner og bør altså holde lidt mere lav profil.
For selvom du mener at det bare var hans mening, så havde han lige stemplet modstanderen i ryggen efter at han havde nedlagt ham.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- raul7=kongen
- Moderator
Siempre Madrid skrev: En dansk satirebog om "De sorte svin" fortæller - frit fra hukommelsen - at dommerne er som grise: Alt for store øren og for små øjne.
Og det er jo netop hvad der er tale om her. Vel skal Sergio Ramos holde sin kæft, men 5 dage for at sige sin mening om en dommer i en ophedet situation......Come on.
Det er halvdelen af Pepes straf for at sparke Casquero i ryggen.
Proportionssans, ja tak!
Tjah. Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvordan man dømmer i Spanien, men mig bekendt var det Sergio Ramos' 11 røde kort i Madrid(om alle er i den spanske liga ved jeg ikke). Måske historien også rammer ham lidt her.
Det er en hård straf, men Ramos er sq da også en tåbe. Jeg skrev en sms ved første gule kort(som var et helt tåbeligt frustrationskort ved stillingen 2-0 og alt under kontrol) til min far med ordene: "Det var et dumt gult, det kommer helt sikkert til at koste senere." Ganske rigtigt er Ramos så i 2. halvleg nødt til at lave et professionelt frispark for at stoppe et Celta-angreb.
Ramos skal starte med at takke sig selv. Når man råber det fem gange i alt til to forskellige dommere, så synes jeg ikke man kan bebrejde dommerstanden for ikke at overhøre det. Det er bare for dumt.
- 10-Tallet
- Gæst
Jeg kan undre mig over, hvorfor der ikke bliver sat et mere markant fokus på netop dette problem. Karantæner har kostet Real Madrid C.F. vigtige point tidligere og med den nuværende situation in mente, har vi brug for alle mand klar, især de spillere, som udgør stammen på holdet.
Der er ingen undskyldning, som er god i denne sag for Sergio Ramos. Ærgeligt eftersom manden har haft en glimrende sæson.