El Larguero: Casillas overvejer tilbud fra Paris SG

12 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge TV-programmet El Larguero er Iker Casillas i øjeblikket særdeles fristet af et tilbud fra Paris SG, som han seriøst overvejer at takke ja til.

Ifølge programmet er Iker Casillas fortsat bitter over at være sat lidt i skyggen i Real Madrid i den netop overståede sæson og selv om målmanden og hans repræsentant mødtes med Florentino Pérez i tirsdags, hvor han fik besked på, at Real Madrid ikke har nogen intentioner om at sælge ham, så nager tvivlen i Casillas.

Flere andre klubber har også været meldt interesserede i Iker Casillas, men det synes at være den nyrige franske klub, som virker mest seriøse i øjeblikket.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 2 måneder siden #2 af Siempre Madrid
Fuck muldvarpen; Pinto er ledig på markedet!

Mere seriøst: Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at Real Madrid lader en anfører gå, som lige har løftet et så stort trofæ som CL-titlen. Det vil overraske mig vildt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Brian
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #3 af Brian
Hvad siger folk til at købe Neuer hvis Casillas smutter? Neuer, Lahm, Cole, Yaya og Zlatan. Flere års dominans!

• Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4 af Kaspercristiano
Besvaret af Kaspercristiano på emne El Larguero: Casillas overvejer tilbud fra Paris SG
Der er mange bedre målmænd end Diego Lopez hvis Casillas smutter. Der har været kigget på mange i medierne.

12 år 2 måneder siden #5 af Daniel

Brian skrev: Hvad siger folk til at købe Neuer hvis Casillas smutter? Neuer, Lahm, Cole, Yaya og Zlatan. Flere års dominans!

Jeg finder klart Nikolai Larsen, Patrick Kristensen, Jakob Ahlmann, Kasper Risgård og Lukas Spalvis overvejende mere interessante. Dominans? Ja tak!

Jeg udelukker ikke, at mine nordjyske aner spiller mig et puds, men også kun et lille puds.......
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, asp3200, rezamadridista, andreashn

12 år 2 måneder siden #6 af asp3200
Hvis han gerne vil prøve noget nyt efter hans tredje CHL trofæ, så bebrejder jeg ham intet.

Han er oppe i årene ligesom Lopez, så hvis man kunne få fingrene i Courtois og evt have Lopez som backup ville det se fornuftigt ud.

Vil gerne beholde Casillas, men kan godt se hvis han vil prøve noget nyt og tjene lidt ekstra inden han lægger handskerne på hylden.

12 år 2 måneder siden #7 af Jaken

Daniel skrev:

Brian skrev: Hvad siger folk til at købe Neuer hvis Casillas smutter? Neuer, Lahm, Cole, Yaya og Zlatan. Flere års dominans!

Jeg finder klart Nikolai Larsen, Patrick Kristensen, Jakob Ahlmann, Kasper Risgård og Lukas Spalvis overvejende mere interessante. Dominans? Ja tak!

Jeg udelukker ikke, at mine nordjyske aner spiller mig et puds, men også kun et lille puds.......

Hvor er du useriøs, Daniel... Alle ved da, at Toppel, Diarra, Skulason, Falk og Kadrii vil være lig med sølvtøj!

Tsk, tsk, tsk...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

12 år 2 måneder siden #8 af BBB
Mourinho har angiveligt lovet Courtois, at han er førstemålmand i næste sæson, og det rygtes at Chelsea vil sælge Cech.

Jeg tror ikke på det, men hvis Casillas smutter, så ser jeg gerne én af de to tage over for ham. Helst Courtois. Neuer var for meget sprællemand mod os i semifinalen.

Jaken skrev:

Daniel skrev:

Hvor er du useriøs, Daniel... Alle ved da, at Toppel, Diarra, Skulason, Falk og Kadrii vil være lig med sølvtøj!

Tsk, tsk, tsk...

Her ville jeg have nævnt JC, men ham har I jo allerede.

Stephen Lowe, Michael Gravgaard, Michael Nonbo og Søren Frederiksen.
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #9 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne El Larguero: Casillas overvejer tilbud fra Paris SG
Hvis Iker Casillas ender med at tage til PSG, så er der ikke nogen tvivl om, at vi skal gå all in på Courtois. Han har været sæsonens målmand og han er kun 22 år!
For 50 mio. euro bør vi være i stand til at hente ham fra Chelsea. Det lyder måske af meget, men som jeg ser det, så er der ingen grund til bekymring. Se det, som en langtidsinvestering for de næste 12-15 år.

Hvis Real Madrid vil have én, så siger man ikke nej. Kun med mindre man har meget stærke følelser for enten Blaugrana eller Los Rojiblancos, kan man afvise Los Blancos. Og da Courtois har haft en succesrig fortid hos netop Atletico, kan vi stå med et problem i vores bestræbelser på at købe ham.

12 år 2 måneder siden #10 af SR4

Zlatan, Lahm og Yaya? Alt alt for lidt erfaring.. Raul, Roberto Carlos og Makalele.. GENIALT :P

Leveret af Kunena Forum