Sánchez Arminio: Ramos har ringet og beklaget
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Sergio Ramos har i dag været i kontakt med Victoriano Sánchez Arminio, som er præsident for den spanske dommer-komité. Det fortæller Arminio til spansk presse.
- Han har ringet til mig og beklaget og han har fortalt mig, at det ikke var hans hensigt at vise mangel på respekt over for dommerne. Jeg har fortalt ham, at han har forbrudt sig på reglerne og at han burde have snakket med dommerne. Nu er det i hænderne på komitéen, som skal udmåle straffen. Jeg vil ikke videregive min snak til dem, men i bedste fald har klubben allerede gjort det.
Sánchez Arminio slog dog fast, at Ayza Gámez sandsynligvis ikke får lov til at dømme Real Madrid mere i denne sæson:
- Det er sandsynligt, at Ayza Gámez ikke vil dømme Real Madrids kampe i en periode, hvis komiteen finder det hensigtsmæssigt for at undgå anspændte situationer.
Sergio Ramos har offentligt beklaget sit angreb på Ayza Gámez, men efter at være idømt den hårde straf, skrev han følgende på sin Twitter-profil:
- Jeg forventer, at man vil være lige så strikse over for de dommere, som fejler i kamp efter kamp.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen