Morata: Jeg vil til Juventus

12 år 1 måned siden #13 af Siempre Madrid

FigoJensen skrev:

Siempre Madrid skrev: Italiensk fodbold er jo på ingen måde en magtfaktor mere, som det var i gamle dage, hvor man kunne sidde og frygte et opgør mod et italiensk hold. I dag er det 90 minutter og videre til næste kamp.

Selvfølgelig kan Álvaro Morata få plads på Juventus´ hold. Han er vel på niveau med Callejón, som har stor succes i Italien.

Ahh Callejón er sgu på et højere niveau end Morata, hvis du spørger mig. Jeg har personligt utrolig svært ved at se, hvad Juventus ser i Morata, da det umiddelbart er over hans niveau. Jeg tror han flopper stort, hvis han skifter til Juventus eller Arsenal for den sags skyld. Men okay, det kan jo være han griber chancen og hæver sit niveau. Det kan man da kun håbe :-)

Jeg tror, at Morata blot mangler et skud selvtillid for at komme til at sprudle. Han bliver nok ikke Serie A-topscorer, men jeg synes at Juventus er et fornuftigt valg for ham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 måned siden #14 af Sahinovic

Siempre Madrid skrev: Italiensk fodbold er jo på ingen måde en magtfaktor mere, som det var i gamle dage, hvor man kunne sidde og frygte et opgør mod et italiensk hold. I dag er det 90 minutter og videre til næste kamp.

Selvfølgelig kan Álvaro Morata få plads på Juventus´ hold. Han er vel på niveau med Callejón, som har stor succes i Italien.

Den glæder jeg mig til at tage op igen efter hans ophold i Juventus - hvis det selvfølgelig sker.

Florentino Pérez

• 10-Tallet
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #15 af 10-Tallet
Besvaret af 10-Tallet på emne Morata: Jeg vil til Juventus

Lars1991 skrev:

10-Tallet skrev:

Sahinovic skrev: …''at han ønsker at skifte til Juventus for at få mere regelmæssig spilletid og for at deltage i Champions League.''

Tror han selv på at han kommer til at få mere spilletid i Juventus end han gjorde i Real Madrid? Er Juventus virkeligt blevet så dårlig en klub at en Morata kan få fast/meget spilletid? Tag dog til en mindre klub hvor du er garanteret spilletid.

Det vil jeg umiddelbart vurdere, at Morata mener han kan, siden Juventus indgår som prioritet trods tilbud om større lønning andetsteds. Hvad synes du selv?

Tror han spørger retorisk, hvad synes du?

I så fald giver det retoriske spørgsmål ingen mening i forhold til virkeligheden. Hvis Morata foretrækker at spille fodbold i klub 1, hvor lønnen er mindre end i klub 2, foranlediger dette til at slutte, at han vælger ud fra sportslige og ikke et økonomisk hensyn Og med sportsligt mener jeg at spille fodbold på højt niveau i både træning og kamp, som han selvfølgelig forestiller sig at skulle være en del af. Derfor forstår jeg ikke, logisk set, opstillingen af et retorisk spørgsmål i denne sammenhæng. Hvad er dit bud?

Leveret af Kunena Forum