Casillas: Jeg skal vise, at Mourinho tager fejl

11 år 9 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Iker Casillas deltog i dag i et arrangement for H&S og her talte han naturligvis med pressen efterfølgende.

Blandt emnerne var hans nye rolle som bænkevarmer i Real Madrid:

- Jeg er nødt til at takke for den støtte, som folk har givet mig. Jeg er nødt til at gøre tingene bedst muligt, for at tilhængerne fortsat skal være stolte af mig. Det har ikke gjort mig sur, at Mourinho har sagt, at jeg var presset for lidt. Jeg er nødt til at træne med større drømme og genvinde tilliden. Jeg vil fortsætte med at træne for at vise Mourinho, at han tog fejl.

Iker Casillas fortalte endvidere:

- Jeg har ikke snakket om det med Adán og Mourinho. Træneren skal ikke snakke med mig om situationen, ligesom han heller ikke gjorde det, da jeg spillede. Jeg vil altid kæmpe for denne klub. Jeg er ikke en maskine og jeg kan ikke altid være på højeste niveau. Jeg gennemgår ikke min værste periode. Det er en anderledes situation og jeg skal bare vise igen, at jeg kan være fast mand. Mine personlige præmier for 2012 ligger bag mig og jeg skal tilbage og arbejde.

Iker Casillas fortalte også, at han håber at afslutte karrieren i Real Madrid:

- Jeg er madrilener, jeg har altid spillet i denne klub og jeg ønsker at ende min karriere i Real Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum