Verratti og Ramires på blokken i Madrid

12 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrids helt store transfer-mål til den kommende sæson er den centrale midtbane og derfor dukker der også konstant nye navne op.

To af de seneste er Chelseas Ramires og Paris SGs Marco Verratti. Fælles for dem begge er, at de har arbejdet sammen med Carlo Ancelotti, som også var manden der hentede dem til deres respektive klubber.

21-årige Marco Verratti erkender da også, at han står i dyb gæld til Ancelotti for at have givet ham chancen i den franske hovedstadsklub og netop Real Madrids gode forhold til Paris SG menes at kunne åbne op for en forhandling mellem parterne. Paris betalte i sin tid 13 millioner € for Verratti og hans markedspris menes at ligge på den anden side af 30 millioner € nu.

Anderledes svært ser det ud i forhold til at hente Ramires i Chelsea, for brasilianeren er en af Mourinhos udvalgte på London-holdet og han var en af de første, som The Special One ringede til, da hans skifte til Chelsea blev offentliggjort.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 måned siden #2 af r-mb-q
stemmer helt sikkert for verratti!!

Modric - di Maria - Verratti

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

12 år 1 måned siden #3 af Dios
Verratti er rigtig dygtig, og har potentiale til at blive verdensklasse, men han mangler godt nok fysik og defensive kvaliteter, hvis han skal ligge som bagerste mand på vores midtbane. Han er en fantastisk playmaker, som stort set aldrig laver en fejlaflevering, men hans arbejdsradius samt fysiske styrke er ikke noget som vil forbedre vores hold på nogen måde.
Jeg har i mange år savnet kreativitet på vores midtbane, men det har vi allerede fået i Modric og Di María. Mangler der noget på vores midtbane samt bredde, så er det nok en type á la Kroos IMO. En spiller som stort set kan det hele, og virkelig er undervurderet. Jeg kunne også godt se en Vidal eller Pogba lignende type, men prisen samt kvalitet stemmer bare ikke overens i mine øjne. Kroos derimod burde ikke koste det vilde, da han har kontraktudløb næste sommer, men man kan jo komme ud i en bud-krig med andre klubber.

Egentlig synes jeg vores midtbane er rigtig rigtig stærkt, og ikke rigtig mangler forstærkninger, men med 60-65 kampe i udsigt, så kunne der måske godt hentes lidt ind til bredden, hvor han helt automatisk bliver hentet ind i stedet for Casemiro.
Det bliver noget af et puslespil for Ancelotti og co. men idéen med Verratti kan jeg umiddelbart ikke se. Ramires er umulig at hente, og bliver kun nævnt for at lave rav i den.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

12 år 1 måned siden #4 af Sahinovic
Ellers tak til et usympatisk svin som Ramires.

Florentino Pérez

12 år 1 måned siden #5 af asp3200
Verratti Dios, han er så cute :D

Fremtidens mand.

12 år 1 måned siden #6 af Dios

asp3200 skrev: Verratti Dios, han er så cute :D

Fremtidens mand.

Haha, du har bare et stort gay-crush på ham :D

Fremtidens mand, sikkert ja, men han vil blive udstillet i Real Madrid, hvor der ikke er nogle foran ham til at beskytte ham :)

12 år 1 måned siden #7 af r-mb-q

Dios skrev:

Fremtidens mand.

Fremtidens mand, sikkert ja, men han vil blive udstillet i Real Madrid, hvor der ikke er nogle foran ham til at beskytte ham :)

Foran ham ? :) det forstår jeg ikke?

12 år 1 måned siden #8 af Dios

r-mb-q skrev:

Dios skrev:

Fremtidens mand.

Er vi ikke enige om, at han spiller den dybdeliggende playmaker? Det er de 2 andre centrale midtbanespillere jeg hentyder til, og i Real Madrid's tilfælde Modric og Khedira/Di María, som spiller lige foran Alonso, og Verratti, hvis han nu skulle komme.

Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Dios.

12 år 1 måned siden #9 af r-mb-q

Dios skrev:

r-mb-q skrev:

Dios skrev:

Fremtidens mand.

Er vi ikke enige om, at han spiller den dybdeliggende playmaker? Det er de 2 andre centrale midtbanespillere jeg hentyder til, og i Real Madrid's tilfælde Modric og Khedira/Di María, som spiller lige foran Alonso, og Verratti, hvis han nu skulle komme.

Jeg ved ikke om han er en decideret playmaker.. Dybdeliggende eller ej.. Jeg synes han er ligeså meget en dcm med nogle gode pasningskvaliteter.

Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved r-mb-q.

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #10 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Verratti og Ramires på blokken i Madrid
Mangler vi ikke en som er lidt længere i sin udvikling?
Alonso kommer ikke til at spille alle kampe, og Illarramendi har vist sig at have meget langt endnu. Jeg ved at mange elsker en spiller som Khedira, men ser bestemt ikke det store i den mand. Så i min optik så skal der en midtbanemand ind som har lidt mere power og finesse. Verratti ville være ok at hente, men der skal endnu én ind, og håber ikke det er Ramires. Nu er Pepe endelig kommet under kontrol hvad angår temperament og hjerneblødninger, så skal vi ikke have Ramires ind og tilsvine vores klub.

Leveret af Kunena Forum