Zidane: Jeg bliver i Real Madrid

12 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Zinedine Zidane er fortsat en særdeles populær skikkelse i Madrid, hvilket senest blev bevist under gårsdagens Corazón Classic Match mod Inter, hvor den franske legende blev tiljublet fra lægterne.

Jublen bliver nok ikke mindre af, at Zidane efter kampen slog fast, at han også bliver i Real Madrid i den kommende sæson. Det fortalte han til La Sexta:

- I øjeblikket er jeg her og jeg vil fortsætte i Real Madrid. Herefter må vi se, hvad der sker...

Han lagde heller ikke skjul på, at han nyder tiden i klubben:

- Jeg holder meget af udfordringen. Det er ikke det samme som at spille, men jeg kan godt lide det.

Især Bordeaux har haft fangarmene ude efter Zidane som træner i klubben til den kommende sæson, men de må nu søge alternativer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 måned siden #2 af madrid2000
Ville også være underligt, at en mand som Zidane starter i en klub Bordeaux. Der er jo ingen udsigt til succes. De kan jo på ingen måde konkurrer med PSG og Monaco.

12 år 1 måned siden #3 af El_Juan

Siempre Madrid skrev: Især Bordeaux har haft fangarmene ude efter Zidane som træner i klubben til den kommende sæson, men de må nu søge alternativer.

Der lavede du lige en "Werge", Jesper! ;-)

Jeg mener der var ham, der i forbindelse med Champions League-finalen sagde, at Zidane var et træneremne i Bordeaux. Allerede på daværende tidspunkt havde de ansat Willy Sagnol som ny cheftræner ;-)

madrid2000 skrev: Ville også være underligt, at en mand som Zidane starter i en klub Bordeaux. Der er jo ingen udsigt til succes. De kan jo på ingen måde konkurrer med PSG og Monaco.

Det ville på ingen måde have været underligt, men eftersom de har ansat en anden træner, så bliver det alliegvel ikke tilfældet. For det første, så kender Zidane klubben, eftersom han spillede der i fire år fra 1992 til 1996, inden han skiftede videre til Juventus. For det andet, så er Bordeaux en perfekt størrelse at starte med for en mand, der ingen erfaring har som cheftræner. Det er sådan set sagen uvedkommende, om de kan konkurrere med PSG og Monaco eller ej. Klubben er stadig en af Frankrigs største og mere traditionsrige og der et vis forventningsniveau, om end det ikke er for meget for en ny træner. Det er nærmere lige tilpas for en, der kaster sig ud i sit første job som cheftræner.
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved El_Juan.

Leveret af Kunena Forum