Belgisk angrebskomet rygtes til Real Madrid

12 år 1 måned siden #1 af Daniel

Morata smutter til sommer. Real Madrid skal derfor investere offensivt. Belgisk profil er nyeste skud på tegnebrættet.

Med Moratas – formentlig – forestående afgang denne sommer og agurketiden in mente, kædes Real Madrid selvfølgelig sammen med et hav af potentielle afløsere. Ancelotti selv har allerede insinueret, at en Morata-erstatning skal være en tilsvarende spiller; ung og sulten.

Engelsk presse (Daily Star, red.) mener derfor at vide, at Real Madrid har valgt at rette blikket mod Lukaku, der er eget af Chelsea, men senest repræsenterede Martinez’ mandskab, Everton, hvor han individuelt havde en fremragende sæson. Således scorede belgieren 16 mål i 43 optrædener for Liverpool-klubben.

Dermed ser det altså ud til, at bysbørnene fra Atletico Madrid, der senest er blevet kædet sammen med Lukaku, får konkurrence om den hotte angribers underskrift denne sommer, hvor VM-slutrunden i Brasilien med statsgaranti kommer til at diktere, hvorvidt han ender andetsteds end Chelsea.

Daily Star nævner ligeledes Benteke, Kevin Volland og Juan Iturbe, som mulige sommertransfers i Real Madrid. Sidstnævnte er i flere omgange rygtet til hovedstadsklubben, hvilket madridista.dk ligeledes har belyst tidligere. Fælles for alle fire spillere, som Daily Star opremser, er, at de alle profilmæssigt passer på den type angriber, som Ancelotti mener, skal erstatte Morata. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 måned siden #2 af Daniel
Jeg har altid været en stor beundrer af Lukakus talent og evne til at score mål ditto - han ville supplere Benzema rigtig fint. Specielt fordi han er en anden type. Det har vi i min verden brug for.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

12 år 1 måned siden #3 af Siempre Madrid

Daniel skrev: Jeg har altid været en stor beundrer af Lukakus talent og evne til at score mål ditto - han ville supplere Benzema rigtig fint. Specielt fordi han er en anden type. Det har vi i min verden brug for.

Ingen kan tvivle på Lukakus talent, men jeg mener ikke at det er det, vi har brug for i øjeblikket.

Jeg hælder fortsat mest til Mandzukic. Rutineret, stærk og godt supplement til Benzema, som fortsat skal være førsteangriber.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #4 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Belgisk angrebskomet rygtes til Real Madrid
Jeg er helt vild med den her ide! Forskellen på Mandzukic og Lukaku er i mine øjne, at Lukaku har potentialet til at blive en verdenstjerne. Hvis han er indstillet på at kæmpe lidt for sin plads, så er han mere eller mindre den optimale signing.

12 år 1 måned siden #5 af Petroleum

RasmusKring skrev: Jeg er helt vild med den her ide! Forskellen på Mandzukic og Lukaku er i mine øjne, at Lukaku har potentialet til at blive en verdenstjerne. Hvis han er indstillet på at kæmpe lidt for sin plads, så er han mere eller mindre den optimale signing.

Det her! Køb Lukaku, Mandzukic er ikke god nok med bolden, kan ikke løbe... DET kan Lukaku!

12 år 1 måned siden #6 af Daniel

Siempre Madrid skrev:

Daniel skrev: Jeg har altid været en stor beundrer af Lukakus talent og evne til at score mål ditto - han ville supplere Benzema rigtig fint. Specielt fordi han er en anden type. Det har vi i min verden brug for.

Ingen kan tvivle på Lukakus talent, men jeg mener ikke at det er det, vi har brug for i øjeblikket.

Jeg hælder fortsat mest til Mandzukic. Rutineret, stærk og godt supplement til Benzema, som fortsat skal være førsteangriber.

Han er utvivlsomt den type angriber, jeg mener, at Real Madrid bør søge, når der skal hentes en erstatning. Stor, stærk og en habil målsluger.

Lukaku er ung, men har vel alligevel en vis rutine? I hvert fald milevidt mere end Morata, som han potentielt er udset til er erstatte, forudsat rygtet taler en lille smule sandt.

• Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #7 af Kaspercristiano
Besvaret af Kaspercristiano på emne Belgisk angrebskomet rygtes til Real Madrid
Lukaku er særdeles velkommen. Vi trænger til sådan en type angriber i truppen.

Jeg har fulgt spilleren det meste i denne her sæson, og det har gået rigtig fint. Håber vi kan vriste ham fri fra Chelsea.
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Kaspercristiano.

12 år 1 måned siden #8 af Sahinovic
Han minder lidt om en Adebayor i spillestilen, som egentligt havde en rigtig fin tid i Real Madrid, selvom det kun blev til 6 måneder hvis jeg husker rigtigt.

Florentino Pérez

12 år 1 måned siden #9 af Roesen7
Lukaku ville være en fantastisk signing. Han kan med den rette indstilling presse Benzema, samtidig med at han vil kunne være indstillet på at spille som stærk back up der fortsat vil få meget spilletid de første 1-2 år og derfra muligvis slå Benzema af. For mig er dette/en type som ham være god.

Ung med stort potentiale, som dog vil være tilfreds med en back up rolle til en start. Hvis han viser det niveau han til tider har vist i Everton, så kan han dog hurtigt blive ligeværdig med Benzema. Derudover så er han, som andre nævner, jo en lidt anden type - nemlig stor og stærk, men også en god spiller med fødderne.

Go go, Perez!

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

Leveret af Kunena Forum