Grønt lys for køb af Ramires

12 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spansk presse har Florentino Pérez nu givet grønt lys til, at Carlo Ancelotti og den sportslige ledelse kan forsøge at hente Ramires i Chelsea.

Her er han fast mand under José Mourinho, men angiveligt har den brasilianske midtbanespiller tilkendegivet et ønske om at komme til Real Madrid, hvilket er grunden til at man nu går ind i deciderede forhandlinger om Ramires.

Det var Ancelotti, som i sin tid hentede Ramires til Chelsea og brasilianeren var angiveligt også et af de første navne, som dukkede op under italienerens møde med Florentino Pérez og José Ángel Sánchez umiddelbart efter CL-triumfen.

José Mourinho er dog på ingen måde interesseret i at lade den 27-årige brasilianer skifte efter en sæson, hvor han har været fast mand på Chelseas hold.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 måned siden #2 af Sahinovic
Jeg er ikke stor fan af Ramires, pga hans ulækre svinestreger han til tider laver, men jeg kan bestemt godt lide de kvaliteter han besidder, og skulle vi hente ham og Carlo kan få ham til at spille lidt mindre beskidt, så har vi altså det ondeste hold til sæsonen 2014/15.

Florentino Pérez

12 år 1 måned siden #3 af JesperA
Jeg er til gengæld svært glad for ham efter scoringen på Camp Nou, og jeg har faktisk tidligere skrevet herinde at jeg håbede man ville hente ham. Efter købene af Matic og Fabregas er det langt fra utopisk at tro man kan hente ham for en fin pris.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #4 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Grønt lys for køb af Ramires
Når, så er den handel også afblæst: Mourinho: "Ramires no se vende"

www.marca.com/2014/06/15/futbol/equipos/...drid/1402790674.html

Ærgerligt, da jeg synes han ellers ville tilføje noget nyt og bedre til vores defensive midtbane: Dynamik, målfarlighed og arbejdsom.

De Maria- Ramires-Modric.........

12 år 1 måned siden #5 af raul7=kongen

Inspektøren skrev: Når, så er den handel også afblæst: Mourinho: "Ramires no se vende"

www.marca.com/2014/06/15/futbol/equipos/...drid/1402790674.html

Ærgerligt, da jeg synes han ellers ville tilføje noget nyt og bedre til vores defensive midtbane: Dynamik, målfarlighed og arbejdsom.

De Maria- Ramires-Modric.........

Den midtbane ville blive kørt over. Alt for meget løbevillighed, alt for lidt intelligens og kontrol.

Ramires er generelt en habil spiller, men jeg har lidt svært ved at se, hvor han skal hæve niveauet for holdet. Udover selvfølgelig at give en ekstra spiller til rotationen.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

12 år 1 måned siden #6 af Real Madrid
Jeg forstår heller ikke helt fidusen i at kigge på en ny central midt, med mindre Khedira er ved at blive skubbet ud, fordi DI Maria, Isco, Modric, Alonso og Illarramendi ser jeg ikke solgt. Og ville være absurd at erstatte Casemiro med en verdens klasse spiller. Med Di Maria, Modric, Isco og Khedira er vi godt sikret de næste mange år. Derudover så er det mere uvist, på den dybtliggende position, hvor vi pt står med snart 33 årig Alonso, og 24 årig Illarramendi, der endnu er uvist om han slår igennem eller ej.

Derfor forstår jeg heller ikke, hvorfor der bliver rygtet så mange spillere til klubben, der ikke umiddelbart dækker det bagerste geled på midtbanen. Om Kroos på sigt har potentialet til det, skal jeg ikke gøre mig klog på, men det er det fokus område, og altså ikke de to pladser foran, som skal forstærkes, som jeg ser det. Verratti kan jeg fx forstår, når han bliver rygtet til klubben.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Real Madrid.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #7 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Grønt lys for køb af Ramires

Real Madrid skrev: Jeg forstår heller ikke helt fidusen i at kigge på en ny central midt, med mindre Khedira er ved at blive skubbet ud, fordi DI Maria, Isco, Modric, Alonso og Illarramendi ser jeg ikke solgt. Og ville være absurd at erstatte Casemiro med en verdens klasse spiller. Med Di Maria, Modric, Isco og Khedira er vi godt sikret de næste mange år. Derudover så er det mere uvist, på den dybtliggende position, hvor vi pt står med snart 33 årig Alonso, og 24 årig Illarramendi, der endnu er uvist om han slår igennem eller ej.

Derfor forstår jeg heller ikke, hvorfor der bliver rygtet så mange spillere til klubben, der ikke umiddelbart dækker det bagerste geled på midtbanen. Om Kroos på sigt har potentialet til det, skal jeg ikke gøre mig klog på, men det er det fokus område, og altså ikke de to pladser foran, som skal forstærkes, som jeg ser det. Verratti kan jeg fx forstår, når han bliver rygtet til klubben.

Jeg synes man har kunnet fornemme på Ancelotti, at han ikke har planer om at bruge Di Maria så meget centralt næste sæson. Det var en nødløsning i denne sæson. så hvis du tager ham ud af midtbanen, så ser den pludselig lidt tynd ud. Der er måske noget bredde, men der mangler for alvor kvalitet udover Modric. Alonso og Illarramendi skal dække den bagerste plads på midtbanen, mens Isco, Khedira, Modric og Casemiro skal dække de to pladser længere fremme. Det er som sådan ikke skidt, men der mangler altså noget kvalitet. Khedira er solid, men bliver aldrig en absolut topspiller pga. manglende teknik og fart. Isco har potentiale, men det er måske for tidligt at satse på, at han bliver en stabil starter. Casemiro har vidst ingen fremtid i klubben. Derfor ville det gøre rotationen på midtbanen betydeligt bedre, hvis vi kunne hente Kroos eller en lignende type.

Leveret af Kunena Forum