Benzema kræver løn-fordobling
- RasmusKring
- Gæst
-
12 år 1 måned siden #13
af RasmusKring
Jeg er ikke uenig i din analyse, men ledelsen tilgang har formentlig kostet. Nu har jeg ikke nogen konkret viden om forhandlingerne, men jeg kunne forestiller mig, at det havde været billigere at forlænge hans kontrakt sidste sommer.
Men igen, jeg er enig i, at han nok skal få forlænget sin kontrakt til en løn, der ikke er astronomisk, men Real Madrid kunne have spillet sine kort bedre.
Besvaret af RasmusKring på emne Benzema kræver løn-fordobling
Jaken skrev:
RasmusKring skrev: Enig, det bliver et problem, hvis han får en løn i den størrelsesorden, men ham og hans agenter har alt "leverage" i forhandlingerne. Hvis Real Madrid ikke vil indgå en kontrakt på deres vilkår, så kan vi enten lade ham gå gratis næste sommer eller sælge billigt denne sommer. Det sidste er dog kun en mulighed, hvis der rent faktisk er en angriber i den rette klasse tilgængelig på markedet. En forlængelse af Benzemas kontrakt med en alt for høj løn kan vise sig at være den bedste løsning, selvom den ikke er specielt god.
Han har kun nok ’leverage’, hvis man enten anser ham som værende fuldstændig uerstattelig eller antager at andre klubber skulle være interesserede i at betale ham sådan en sum.
Tru ham med et, under omstændighederne, billigt salg til Arsenal med udsigt til en marginalt højere løn (at best) og lad os så se, om de ikke kommer på andre tanker i Benzema-lejren og sænker kravene.
Lur mig, om man ikke finder et kompromis.
Jeg er ikke uenig i din analyse, men ledelsen tilgang har formentlig kostet. Nu har jeg ikke nogen konkret viden om forhandlingerne, men jeg kunne forestiller mig, at det havde været billigere at forlænge hans kontrakt sidste sommer.
Men igen, jeg er enig i, at han nok skal få forlænget sin kontrakt til en løn, der ikke er astronomisk, men Real Madrid kunne have spillet sine kort bedre.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
12 år 1 måned siden #14
af Dios
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Besvaret af Dios på emne Benzema kræver løn-fordobling
Det her er en af de rygter, som jeg ikke tror på. Havde det været alle andre end fra Benzema lejren, så havde jeg måske været lidt mere skeptisk. Benzema elsker Real Madrid, og det har han aldrig lagt skjul på. Han har heller aldrig lagt skjul på, at Real Madrid altid har været hans yndlingsklub. Han har aldrig rigtig været 100% elsket, og det tror jeg egentlig godt selv han ved, og det lader ikke til han er specielt pengegrisk. Ville man så sætte sig selv i den position ved og stille et ultimatum? Nej det tror jeg nemlig ikke.
Noget andet er, så betragter Benzema, Zidane for en rigtig god rådgiver samt ven/familie, og mon ikke Zidane i værste fald har frarådet ham til dette? Det tror jeg, hvis det overhovedet på nogen måde har været oppe at vende.
Skulle det i værste fald være sandt, så må han tage til takke med han ikke skal spille i Real Madrid længere! Længere tror jeg faktisk ikke den er. Benzema er fandens vigtig for Real Madrid, og det er klart han skal være i top 5-7 stykker over de bedst betalte spillere, men der er stadig langt op til de bedst betalte spillere, hvis i spørger mig.
Noget andet er, så betragter Benzema, Zidane for en rigtig god rådgiver samt ven/familie, og mon ikke Zidane i værste fald har frarådet ham til dette? Det tror jeg, hvis det overhovedet på nogen måde har været oppe at vende.
Skulle det i værste fald være sandt, så må han tage til takke med han ikke skal spille i Real Madrid længere! Længere tror jeg faktisk ikke den er. Benzema er fandens vigtig for Real Madrid, og det er klart han skal være i top 5-7 stykker over de bedst betalte spillere, men der er stadig langt op til de bedst betalte spillere, hvis i spørger mig.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
12 år 1 måned siden #15
af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Benzema kræver løn-fordobling
Tror du undervurderer den virkning en agent kan have på spilleren, Dios. Tror sagtens det kan være en agent der er på spil, fordi han kan se at kontrakten udløber om et år og at Real Madrid ikke har nogle til at overtage pt. og derfor overbeviser Benzema om at han er det værd.