Onda Cero: Real Madrid har aftale med Luis Suárez

12 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spanske Onda Cero har Real Madrid indgået en aftale med Luis Suárez om, at han i de kommende fem sæsoner skal spille i den spanske hovedstad. Han får angiveligt en årsløn på 8,5 millioner €.

Radiostationen mener at vide, at den uruguayanske angriber allerede i april gav sit mundtlige tilsagn om, at han ville skifte til spansk fodbold og Real Madrid, hvis og såfremt Liverpool var indstillet på at forhandle, hvilket de ikke var på daværende tidspunkt.

Real Madrid fastholder dog interessen og Luis Suárez skal også være indstillet på at lægge pres på Liverpool for at lade ham foretage sit ønskede skifte, akkurat som Gareth Bale stille og roligt blev listet ud af kløerne på chanceløse Tottenham sidste år.

Onda Cero mener samtidig at vide, at et køb af Luis Suárez ikke får indvirkning på Karim Benzemas fremtid i klubben, men derimod kan en spiller som Ángel di María være i farezonen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #2 af Redondo
Andre medier siger at Falcao har skrevet under på en aftale og at han vil blive præsenteret efter VM, samt at Suarez selv ønsker et skifte til Barca

12 år 1 måned siden #3 af DarioGomez

Redondo skrev: Andre medier siger at Falcao har skrevet under på en aftale og at han vil blive præsenteret efter VM, samt at Suarez selv ønsker et skifte til Barca

1) Falcao er en lottokupon. Håber ikke, det bliver ham. Hans skadeshistorik og magre år i betragtning skal han godt nok være billig og klar til at være backup.

2) De spanske medier, der melder, at Suarez vil til Barcelona er Sport og El Mundo Deportivo. Pro-Barcelona-aviser - naturligvis skriver de det ... desuden har jeg ikke set en kilde, hvor Suarez selv skulle have udtalt dette. Så den køber jeg ikke.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 1 måned siden #4 af JimmyBroe

DarioGomez skrev:

Redondo skrev: Andre medier siger at Falcao har skrevet under på en aftale og at han vil blive præsenteret efter VM, samt at Suarez selv ønsker et skifte til Barca

1) Falcao er en lottokupon. Håber ikke, det bliver ham. Hans skadeshistorik og magre år i betragtning skal han godt nok være billig og klar til at være backup.

2) De spanske medier, der melder, at Suarez vil til Barcelona er Sport og El Mundo Deportivo. Pro-Barcelona-aviser - naturligvis skriver de det ... desuden har jeg ikke set en kilde, hvor Suarez selv skulle have udtalt dette. Så den køber jeg ikke.

Hvad med alle de rygter omkring Falcaos alder? Blev de skudt til jorden?

Jeg er her stadig XOXO

• ChrisRM12
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #5 af ChrisRM12

DarioGomez skrev:

Falcao er dog det bedste bud på en kvalitetsangriber, som RM har været kædet sammen med i den seneste måned.

De eneste reelle kommentarer, Suarez er kommet med, er, at han kan li' livet i Liverpool, og han har tilmed sendt sin datter i børnehave i England. Dét skifte er nok umuligt.
Artiklen får det også til at lyde som om, at Suarez allerede ER købt af RM? Det er i hvert fald et plot-twist i forhold til alt, hvad man ellers har hørt.

Leveret af Kunena Forum