Sahin tilbage til Dortmund
- Siempre Madrid
- Emne forfatter
- Administrator
Den tyrkiske landsholdsspiller, Nuri Sahin, vender tilbage til sin tidligere klub, Borussia Dortmund.
Han blev ellers før denne sæson udlejet til Liverpool i håbet om, at han ville få mere spilletid end i Real Madrid, men det blev på ingen måde tilfældet i den engelske klub og derfor forsøger man nu med en aftale med Dortmund, hvor han havde stor succes og blev kåret til Europas største talent.
I Dortmund får han en lejeaftale af 1½ års varighed og hvad der herefter skal ske er uvist, men det er ikke sandsynligt at han igen kommer til at spille for Real Madrid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
I Sahins tilfælde har man nok vurderet, at han ikke har kunne tilpasse sig i rollen som Real Madrid-spiller, og så er tålmodigheden hurtigt brugt.
Jeg gætter bare - Men man køber jo næppe spillere, som man ikke havde en plan med. Det mentale kan dog først for alvor testes, når spilleren er kommet til klubben.
- 10-Tallet
- Gæst
Ærgeligt at hans talent ikke fik lov til at udfolde sig i Real Madrid C.F.
10-Tallet skrev: Det er super ærgeligt for han er en fantastisk fodboldspiller. Jeg kan kun gisne om, hvorfor han aldrig fik chancen, men jeg kan umiddelbart ikke se nogle åbenlyse forklaringer? De få kampe han spillede, gjorde han en god figur med stabile præstationer.
Undskyld mine udtryk. Man bruger enorm energi på at være ked af, at Sahin ikke slog igennem. HVORFOR!!!????
Jeg synes det er dobbelt så ærgerligt at man i den grad har svigtet andre områder som klubben prioriterer frem for en tysk/tyrkisk spiller der aldrig har slået igennem. Sahin var bare ikke god nok, og endnu en spiller som Mourinho har taget fejl af. Mourinho skal ikke ha skylden for det her alene dog. Men helt ærligt, hvordan kan vi ovverhovedet føle os utilpas over at Sahin aldrig slog igennem..
Jeg ser ingen der græder over Canales er skadet i Valencia og røg dertil.
Har valgt at takke af på forum!
Men jeg ville langt hellere se José Rodriguez blive kørt i stilling, nu hvor Sahin ser ud til at returnere til Dortmund
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
- Martinlee18
- Gæst
Hold da op en gang vrøvl... Lektie: Se kampen i aften, og kig hele tiden på Khedira - Han er nærmere undervurderet. Og de problemer der til tider er på midtbanen, har mere med Ozil og Alonso at gøre, end med Khedira.
Sahin ser vi aldrig igen i Real Madrid.
- 10-Tallet
- Gæst
Hugol skrev:
10-Tallet skrev: Det er super ærgeligt for han er en fantastisk fodboldspiller. Jeg kan kun gisne om, hvorfor han aldrig fik chancen, men jeg kan umiddelbart ikke se nogle åbenlyse forklaringer? De få kampe han spillede, gjorde han en god figur med stabile præstationer.
Undskyld mine udtryk. Man bruger enorm energi på at være ked af, at Sahin ikke slog igennem. HVORFOR!!!????
Jeg synes det er dobbelt så ærgerligt at man i den grad har svigtet andre områder som klubben prioriterer frem for en tysk/tyrkisk spiller der aldrig har slået igennem. Sahin var bare ikke god nok, og endnu en spiller som Mourinho har taget fejl af. Mourinho skal ikke ha skylden for det her alene dog. Men helt ærligt, hvordan kan vi ovverhovedet føle os utilpas over at Sahin aldrig slog igennem..
Jeg ser ingen der græder over Canales er skadet i Valencia og røg dertil.
Det er super interessant, at du netop inddrager Canales i denne sammenhæng. Ham var JEG nemlig også ked af ikke lov til at udfolde sig for Real Madrid C.F. Især fordi han var et blomstrende talent, og jeg kunne virkelig godt lide hans spillestil. Så dér har du det indlæg om Canales, som du høfligt efterspørger. Præcist sådan har jeg det også med Nuri Sahin. Dernæst vil jeg stadig påstå, at han aldrig fik chancen på banen for at slå igennem. Sahin bliver en stor fodboldspiller, det er jeg slet ikke i tvivl om. Ham kommer vi til at se mere til, hvorfor jeg er ked af at vi ikke ser ham i Madrid.
Nu skriver du at "man" bruger meget energi på at være ked af at Sahin ikke slog igennem. Hvis du med "man" refererer til mig, så synes jeg ikke at jeg har brugt meget energi på det. Men nu var emnet oppe at vende.