Farvel til Ángelito?
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
En af sæsonens store åbenbaringer Ángel dí María kan være på vej væk.
Således mener spansk presse med Marca i spidsen at vide, at Real Madrid ligefrem har opfordret klubber som Arsenal og Manchester United til at byde på spilleren.
Med en pris på 40 millioner Euro vil Real Madrid samtidig få ekstra kapital i forhold til både køb af en ny angriber samt en mere decideret midtbanespiller.
Dí María har ved en tidligere lejlighed udtalt, at han ved, at der er store klubber, der vil have ham, men at han foretrækker at blive i Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Et selvmål af dimensioner, og specielt til den pris. Hvis David Luiz, Suarez, Falcao og alle de andre B spillere koster på den anden side af 400 mio. kr. så koster Di María ihvertfald 500 mio. kr. alt andet vil være typisk Real Madrid desværre.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Og så starter cirkuset forfra! Lad det nu være en and.
Et selvmål af dimensioner, og specielt til den pris. Hvis David Luiz, Suarez, Falcao og alle de andre B spillere koster på den anden side af 400 mio. kr. så koster Di María ihvertfald 500 mio. kr. alt andet vil være typisk Real Madrid desværre.
Hvor er du dog blevet et dejligt menneske Dios:D
Helt enig, Di Maria skal ingen steder. Holdets måske bedste spiller i den netop overstået sæson. Det ville være idiotisk at sælge ham. Uanset hvad vi måtte få tilbudt af guld og sølv mønter bør vi svare tilbage med et Jomfru Maria postkort med ordene "Kæmpe NEJ TAK! påskrevet! For hvorfor lave om på nogen som endelig fungere så hamrende godt. Vores midtbane ser så smuk ud, når det spiller, det er Di Maria en stor del af.
Jeg gider fandme ikke mere hvis han bliver solgt. Jeg opfordre alle til at holde vejret i protest hvis det alligevel bliver tilfældet...
Jeg er her stadig XOXO
Di María bar gjort det helt fortrinligt på den centrale midtbane, så hvorfor blive ved med at søge guldet på den anden side, når man selv har diamanterne? :P Jeg overdriver selvfølgelig en smule, for der findes da helt klart bedre spillere end Di María, men lortet funker, så lad os dog arbejde videre med det!
Vi sælger Di María for derefter at købe Suarez, vent og se haha :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: .......
Vi sælger Di María for derefter at købe Suarez, vent og se haha :D
Godt ord igen;) Den Urukhai'er skal hidse sig helt ned, og forlade området omgående. Han skal smutte til en anden klub end Real Madrid eller forblive i Liverpool og det kan kun gå for langsomt. Han skal ikke til Real Madrid, det står da helt fast. Manden er jo bimlende vanvittig.
Jeg er her stadig XOXO