El Confidencial: Real Madrid skuffede over Ángel di María
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Spanske El Confidencial mener at vide, at Real Madrid efterhånden er godt trætte af Ángel di María og derfor slet ikke vil afvise et salg af argentineren denne sommer.
Den argentinske offensiv-spiller har haft travlt med at bringe sin egen fremtid i Real Madrid i tvivl med flere tvetydige kommentarer, når han er blevet interviewet ved VM-slutrunden.
Det er især bemærkningen for ganske nylig fra Ángel di María om, at han ikke ved hvor han spiller i den kommende sæson, men at han efter VM vil vurdere situationen, som har bragt sindene i kog på direktions-gangen i Real Madrid.
Di María har en frikøbsklausul på 100 millioner €, men Real Madrid menes at være klar til at lade argentineren få løbepas, hvis en af de mange interesserede klubber byder 50 millioner € og afløseren på Di Marías plads ventes at blive Monacos James Rodríguez.
Ángel di María fik i slutningen af 2012 en ny forbedret kontrakt og Real Madrid har ikke til hensigt at snakke ny kontrakt med ham allerede igen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Her står man foran en sæson, hvor man skal spille om seks titler og så vil man "vurdere situationen efter VM", underforstået se på, hvem der giver den højeste løn.
F*** dig, Fideo, der har dælentæskeme ikke været en ordentlig argentiner i Real Madrid siden Fernando Redondo!
Ah, det var dejligt at komme af med det.....
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Men med Kroos så godt som sikkert i havn og forventninger om en stor Isco-sæson, så er jeg helt rolig ved tanken om, at sælge di Maria for 50+ mio. euro.
Jeg er selvfølgelig helt enig. Nu har jeg råbt og skreget af ham i så mange år, og endelig ender jeg med at kunne lide ham, og så kan det ende med han slet ikke er i klubben længere haha :D Vil han have den højeste løn, så kan han få den i Monaco, Psg etc.. Han skal værdsættes, men han er jo ligesom et lille barn!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Dios skrev: Måske husker jeg forkert, men Walter Samuel var han ikke i Real Madrid efter Redondo? :P
Jeg er selvfølgelig helt enig. Nu har jeg råbt og skreget af ham i så mange år, og endelig ender jeg med at kunne lide ham, og så kan det ende med han slet ikke er i klubben længere haha :D Vil han have den højeste løn, så kan han få den i Monaco, Psg etc.. Han skal værdsættes, men han er jo ligesom et lille barn!
Jo, Samuel var der efter Redondo. Han var dog blot en uheldig stakkel...........og han kunne slet ikke kræve lønforhøjelse med de præstationer.
Siempre Madrid skrev: Åh, jeg hopper sgu med på den vogn med pigesure folk, som bliver så pissetræt af udtalelser som den, Ángel di María er kommet med.
Her står man foran en sæson, hvor man skal spille om seks titler og så vil man "vurdere situationen efter VM", underforstået se på, hvem der giver den højeste løn.
F*** dig, Fideo, der har dælentæskeme ikke været en ordentlig argentiner i Real Madrid siden Fernando Redondo!
Ah, det var dejligt at komme af med det.....
Man må aldrig glemme Gabriel Heinze, magen til Real Madrid legende skal man lede længe efter
Og Fernando Gago for guds skyld!!, har i set ham til dette VM? den ene klasseaflevering efter den anden til Sergio Romero, den sidder perfekt HVER gang. Vi har væltet os i klassespillere fra Argentina. Jeg tror bare du lod dit raseri forblinde dig, det er i hvert fald den eneste undskyldning for sådan en udtalelse.
#blasfemi
Jeg er her stadig XOXO
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Nej tak til fodboldspillere fra de to lumske nationer.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Argentina og Uruguay - to sydamerikanske land, der vel er bedst kendt for at gøre en dyd af at gemme tyskere i efterkrigstiden.
Nej tak til fodboldspillere fra de to lumske nationer.
God logik...;)
Hvad siger du så til Kroos???!
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Jeg synes ikke rigtigt at folk blev så pigesure da Ronaldo have en situation der lignede noget a la den her, hvor han heller aldrig udtalte sig om han ville forlænge eller ej, det eneste han udtalte var at han ikke rigtigt havde travlt med at forlænge med Real Madrid - Gør Di Maria ikke bare det samme?
Så har du ikke forstået hvad folk skriver;)
Ronaldo havde scoret 150 mål i 150 kampe på det tidspunkt - di Maria har spillet ÉN rigtig god sæson på fire år.
Der er ikke noget galt i at ville have en ny kontrakt. Man skal bare lige være lidt realistisk omkring sin egen situation.
Men ellers et fint og latterligt forsøg på, at tilsvine Ronaldo igen igen.... (suk)