El Confidencial: Real Madrid skuffede over Ángel di María
- RasmusKring
- Gæst
-
Sahinovic skrev: Jeg synes ikke rigtigt at folk blev så pigesure da Ronaldo have en situation der lignede noget a la den her, hvor han heller aldrig udtalte sig om han ville forlænge eller ej, det eneste han udtalte var at han ikke rigtigt havde travlt med at forlænge med Real Madrid - Gør Di Maria ikke bare det samme?
Jeg tror det hænger sammen med, at Di Maria i flere omgange har villet væk og/eller ville have en lønforhøjelse. På et tidspunkt så bliver det meget trættende med konstant drama.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Sahinovic skrev: Jeg synes ikke rigtigt at folk blev så pigesure da Ronaldo have en situation der lignede noget a la den her, hvor han heller aldrig udtalte sig om han ville forlænge eller ej, det eneste han udtalte var at han ikke rigtigt havde travlt med at forlænge med Real Madrid - Gør Di Maria ikke bare det samme?
Der er jo for det første den helt markante forskel, at Cristiano Ronaldo gennem hele sin karriere i Real Madrid har præsteret på et overmenneskeligt højt niveau. Det har Ángel di María på ingen måde.
Så er der det med, at Cristiano Ronaldo ikke var utilfreds med lønnen, men dermed sandsynligvis måden, hvormed man ikke støttede op omkring ham i diverse situationer. Herudover kom han ikke halvandet år efter kontrakt-forbedringen og sagde: Nu har jeg præsteret godt, så nu skal jeg have mere i løn, ellers sætter jeg mig og overvejer min fremtid.
Så der er absolut ingen sammenligning mellem de to sager. Overhovedet!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
M_linding skrev:
Så har du ikke forstået hvad folk skriver;)
Ronaldo havde scoret 150 mål i 150 kampe på det tidspunkt - di Maria har spillet ÉN rigtig god sæson på fire år.
Der er ikke noget galt i at ville have en ny kontrakt. Man skal bare lige være lidt realistisk omkring sin egen situation.
Men ellers et fint og latterligt forsøg på, at tilsvine Ronaldo igen igen.... (suk)
Jeg ved snart ikke hvad der er værre, Ronaldo fan-boys eller Barcelona fans, jeg hælder nok mest til Ronaldo fan boys. Hver gang man nævner Ronaldo så prøver man på at tilsvine Ronaldo, hvor i mit opslag ser du en tilsvining?
Florentino Pérez
- Storken
- Gæst
-
You’ve got Messi alongside you in midfield. How special is that?
I can tell you just how good Messi is because I’ve seen the damage he does for Barcelona when he comes to Real Madrid for the El Clasico.
He is just scarily talented, and that is a great thing to have in your side. As a fellow midfielder, he just knows where to give you the ball, so you can make the best use of it.
Without watching the ball, I know it will reach me. His running and finding of space is as good as anyone in the game, so he makes it easy to find him with a pass too.
Does it annoy you that people focus so heavily on Messi? Do you feel that the rest of the side deserves more credit?
No, we understand why everyone wants to talk about Leo, because he is the best player in the world. That is understandable. But, we are not a one-player team, we are a team, and Leo understands that as much as anyone. He knows he can’t win a tournament on his own, we need to be a good unit to do that — and we are getting there as a side.
Nu ved vi hvorfor Di Maria er på vej væk. Han gør Ronaldo ked af det ;-)
Adios Angelito!
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev: Det er i hvert fald ikke en mand, som har nogen interesse i at blive i Real Madrid, der udtaler sig sådan. Og spillere som ikke gider spille for Real Madrid, skal selvfølgelig ikke tvinges...:)
Adios Angelito!
Du har fuldstændigt ret, Real Madrid burde lave et spørgskema til truppen hvor der bliver stillet spørgsmålet - Hvem synes du er den bedste spiller i verden, Ronaldo eller Messi. Alle de spillere som svare Messi har ingen interesse i at blive i Real Madrid og burde sælges omgående!
Florentino Pérez
Sahinovic skrev:
M_linding skrev: Det er i hvert fald ikke en mand, som har nogen interesse i at blive i Real Madrid, der udtaler sig sådan. Og spillere som ikke gider spille for Real Madrid, skal selvfølgelig ikke tvinges...:)
Adios Angelito!
Du har fuldstændigt ret, Real Madrid burde lave et spørgskema til truppen hvor der bliver stillet spørgsmålet - Hvem synes du er den bedste spiller i verden, Ronaldo eller Messi. Alle de spillere som svare Messi har ingen interesse i at blive i Real Madrid og burde sælges omgående!
Du har som altid forstået meningen, med det du læser;) Flot!
M_linding skrev:
Sahinovic skrev:
Adios Angelito!
Du har som altid forstået meningen, med det du læser;) Flot!
Godt reddet, real smooth (-;
Florentino Pérez
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
@Siempre Madrid fra Morata trådenDi Maria virker bare - uanset hvad man mener rent sportsligt - som en spiller, der ikke brænder for, at spille i Real Madrid længere.
Di María har ved flere lejligheder brugt VM-slutrunden til at så tvivl om sin fremtid i Real Madrid og hans glæde for klubben synes ligefrem proportional med antallet af cifre på hans løncheck.
Når noget bliver gentaget nok gange, så ender det med at blive sandhenden. For hvad var det lige Di Maria sagde?
Før VW sagde Di Maria.
Do Maria told MARCA: 'I am not going to lie, I know that there are clubs that want to sign me and can match Real Madrid's demands.
'But that's up to my representatives and the club. I will stay if the club wants me to stay.
'I am not thinking about my future now. We will see what Madrid have in mind, whether they want me to stay or leave.'
The 26-year-old added: 'I am happy at Madrid. I had a great season and always had everybody's support.
'But sometimes you don't have a choice, even when you want to stay yourself.'
Altså vil vil Di Maria gerne blive, men han er usikker på om klubben vil have ham til at blive. Under VM følger han så op på den kommentar hvor han siger han ikke ved hvad der vil ske i næste sæson, og han ikke vil tænke på det under VM, men at han er meget tilfreds i Madrid.
Link
"Aún no sé si me quedaré en el Real Madrid. Por ahora me concentro solamente en el Mundial y cuando vuelva de vacaciones, se valorarán todas las opciones. Estoy muy contento en Madrid pero veremos que es lo que ocurre la próxima temporada"
I kan selvfølgelig tolke hans udtalelser, som i vil, men det han SIGER er at han er usikker på hvad klubben vil, men at han selv gerne vil blive.
Og det var iøvrigt i sommeren 2012 at Di Maria forlængede sidst. 2 sæsoner er længe i fodbold og selvfølgelig kan man sagtens give ham den lønforhøjelse, som han tydeligvis har fortjent. Hvis man da ellers værdsatte det arbejde som han har udført.