Paris SG vil betale 60 millioner € for Di María

12 år 3 uger siden #1 af Siempre Madrid

Mere og mere tyder på, at Ángel di María bliver det dyreste Real Madrid-salg i historien.

Ifølge italienske Sky Italia forbereder Paris SG et gigantisk bud på Ángel di María, som man angiveligt er klar til at betale 60 millioner € for.

Det har ikke skortet på interesse fra udenlandske klubber, siden El Fideo selv bød op til dans ved at bringe tvivl om sin egen fremtid i Real Madrid og klubber som Monaco, Manchester United og Juventus meldes også fortsat inde i billedet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 uger siden #2 af Daniel
Nok spillede El Fideo en satans smuk sæson, men 60 millioner euro er altså ikke småpenge, om end Real Madrid ikke er tvunget til salg.

El Fideo vil gerne afprøve sit talent andetsteds og med prisen in mente, er min min holdning klar: Sælg!
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Jelle

12 år 3 uger siden #3 af asp3200
60 mil.. Sælg asap

12 år 3 uger siden #4 af Elkrimi
Beslutningen ligger vel hos ham selv?

Jeg kunne godt have på fornemmelsen at Di Maria gerne vil prøve at være stjernen på holdet og virkelig føle sig værdsat. I Madrid vil han altid "bare" være en god midtbanespiller.

Hvis Kroos som ventet bliver præsenteret i trøje nummer 8 i den kommende uge, så kommer vi ikke til at savne Di Maria.
Midtbanen: Kroos/Isco, Modric/Khedira, Alonso/Illarra

Iøvrigt utrolig godt købmandskab! Di Maria for 60 mio og Morata for 22 mio, mens man kun giver ca. 25 mio for Kroos!
Og mon ikke enten Falcao eller James også støder til truppen...

Jeg kan ikke i min vildeste fantasi se vores trup som svækket i den kommende sæson.

12 år 3 uger siden #5 af Sahinovic
En rigtig fin pris, men synes dog man kun skal sælge hvis han ikke ønsker at blive.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 3 uger siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

12 år 3 uger siden #6 af Dios
Spørgsmålet for mig er egentlig ikke hvor meget man kan få for Di María, men om vi overhovedet har brug for de penge kontra hans kvaliteter? Det er klart, at hvis man vil ud og købe en rival/erstatning for ham, så skal man sælge ham, men man skal jo ikke sælge ham, fordi der kommer et stort bud på ham. Vi er jo ikke Juventus eller andre rugekasseklubber. Hvis Ancelotti vil beholde ham, så skal han beholdes, men det lader nu også til, at det er ham selv som vil væk, og et eller andet sted, så forstår jeg ham godt, selvom det dog på ingen måde klæder ham at be om lønforhøjelse eller beklage sig i pressen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 2 uger siden #7 af 2:18
Jeg er stor fan af Di Maria, jeg kender ikke alle spillere, men har svært ved at se nogle som ham. Han er fantastisk med sit venstreben, kampafgørende, har fart, er en arbejdshest og desværre også meget ustabil.. Har nævnt det hele før, er bare meget glad for ham.

Vil frygte ham når vi skal møde hans kommende hold, en transfer virker uundgåelig.

Har det som Dios, sælg kun hvis han ikke vil blive i klubben

Leveret af Kunena Forum