Vozpopuli.es: Florentino Pérez spiste frokost med Falcao og Mendes

11 år 9 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge den spanske hjemmeside vozpópuli.es spiste Florentino Pérez i oktober frokost med Atlético Madrids angriber, Radamel Falcao, og dennes agent, Jorge Mendes, som også er agent for blandt andre José Mourinho og Cristiano Ronaldo.

Frokosten fandt angiveligt sted på Restaurant El Paraguas i C/Jorge Juan i Madrid og efter det møde skulle Florentino Pérez´ interesse i at hente den målfarlige angriber være steget betragteligt.

Det var ikke sidste gang, at Florentino Pérez og Radamel Falcao mødtes, for de er stødt på hinanden ved flere lejligheder, blandt andet ved AS´ gallafest, hvor de delte bord og Florentino Pérez i spøg ville sende en serviet over til ham (som han i sin tid gjorde i Zidane-handlen, red.) og senest ved uddelingen af Guldbolden, hvor Radamel Falcao fulgtes med Jorge Mendes og dermed konstant var i nærheden af Real Madrid-spillere, heriblandt Cristiano Ronaldo, som han også ses med i private sammenhænge.

Florentino Pérez og Real Madrid ønsker dog fortsat at bevare det gode forhold til Atlético Madrid og derfor venter der fortsat lange forhandlinger, hvis en aftale skal i stand.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #2 af mortenj
Igennem historien har vi jo ikke set mange eksempler på handler mellem Atletico og Real, men jeg har lidt på fornemmelsen at denne handel godt kunne blive til realitet og det er noget jeg håber ekstremt meget på.

Kan godt være, at mange er skeptiske omkring Falcao i Real og som mener, at man ikke kan forvente Falcao komme til klubben og score mål på samlebånd som han har gjort i Atletico. Men Falcao er uden tvivl god nok til Real og jeg er 100 % overbevist om at han er klar til at gå direkte ind i startopstillingen og score en masse mål for Real Madrid.

11 år 9 måneder siden #3 af M_linding

mortenj skrev: Igennem historien har vi jo ikke set mange eksempler på handler mellem Atletico og Real, men jeg har lidt på fornemmelsen at denne handel godt kunne blive til realitet og det er noget jeg håber ekstremt meget på.

Kan godt være, at mange er skeptiske omkring Falcao i Real og som mener, at man ikke kan forvente Falcao komme til klubben og score mål på samlebånd som han har gjort i Atletico. Men Falcao er uden tvivl god nok til Real og jeg er 100 % overbevist om at han er klar til at gå direkte ind i startopstillingen og score en masse mål for Real Madrid.

Benzema er, og vil uanset hvad være, mit førstevalg... Men skifter man Higuain ud med Falcao, vil det utvivlsomt være en forstærkning af truppen. Falcao er bare et monster, som kan score på selv de mest håbløse indlæg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

11 år 9 måneder siden #4 af Dios
Falcao er uden tvivl en forstærkning, og det ville gavne klubben utrolig meget og få en angriber, som virker til og være stabil, og bare bomber derud af.
Men har det som Linding. Benzema er mit førstevalg uanset hvad. Desværre har han været rigtig dårlig denne sæson.

Falcao vil med sine mange mål sikkert være førstevalget, men Benzema giver Real Madrid det de har brug for IMO. Han er den er den tekniske targetmand, som jeg personligt altid vil foretrække. Desværre scorer han ikke nok, og det kan koste ham dyrt i sidste ende, for Falcao og Cavani bomber derud af.

Jeg vil dog stadig foretrække Benzema og Higuain i topform. 2 af verdens bedste i topform, men 2 meget ustabile spillere

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 9 måneder siden #5 af mortenj
Som Dios nævner er Higuain og Benzema 2 ustabile spillere og det er der altså ikke råd til.. Falcao er en spiller der kan score mål, selv når resten af holdet er uskarpe. Det er i hvert fald min opfattelse.

Jeg vil personligt foretrække Falcao fremfor Benzema hvis det nu skulle være...

11 år 9 måneder siden #6 af Real HWL
Jeg får sommerfugle i maven bare ved tanken om Falcao i den hvide trøje ;) Jeg syntes han er helt fantastisk. En rigtig angriber der afregner ved kasse et, plus han kan en masse ting på egen hånd. Spændende om der er hold i de rygter :)

• Martinlee18
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #7 af Martinlee18
Jeg håber ekstremt meget at han kommer til RM, men jeg tror ikke på det bliver en realitet. For det første tror jeg, at han er for loyal til at skifte til sin nuværende klubs ærkerivaler. For det andet tror jeg, at han vil prøve sig i endnu en ny liga, og jeg tror han kommer til Premier League inden for længe.

11 år 9 måneder siden #8 af Dios
mortenj.

Sidste år slog vi alle målrekorder, men vandt kun 1 titel. Problemet er ikke manglende skarphed, men forkert taktik når titlerne er forholdsvis tæt på. I år har spillerne været trætte, splid i truppen, og fokus har aldrig været på banen, men udenfor banen.

Falcao vil muligvis scorer lidt flere mål end Benzema og Higuain, men i sidste ende så har det altid været taktikken som har fejlet, og det vil ikke ændre sig med Falcao.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Figo10
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #9 af Figo10
Fuck hvor sjovt. Jeg har arbejdet der mens jeg boede i Madrid :)

11 år 9 måneder siden #10 af mortenj

Dios skrev: mortenj.

Sidste år slog vi alle målrekorder, men vandt kun 1 titel. Problemet er ikke manglende skarphed, men forkert taktik når titlerne er forholdsvis tæt på. I år har spillerne været trætte, splid i truppen, og fokus har aldrig været på banen, men udenfor banen.

Falcao vil muligvis scorer lidt flere mål end Benzema og Higuain, men i sidste ende så har det altid været taktikken som har fejlet, og det vil ikke ændre sig med Falcao.

I år har Benzema og Hugain da været rigtig uskarpe og i en sæson som denne ville Falcao uden tvivl kunne have sikret os nogle af de point som vi i denne sæson er gået hen og mistet i stedet for.

Leveret af Kunena Forum