Jesés genoptræning går over al forventning

12 år 2 uger siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge Jesé Rodríguez´ repræsentant, Ginés Carvajal, er der rigtig positive fremskridt at spore i forhold til den unge spillers knæ. Det fortæller han til Radio Marca:

- Jesé var til undersøgelse i tirsdags i Tyskland og lægen var meget overrasket over de fremskridt, der er sket under genoptræningen. Han var meget tilfreds med det genoptrænings-arbejde, som Jesé har lavet i disse måneder.

På trods af de positive tilbagemeldinger, maner Ginés Carvajal dog til besindighed:

- Det er ikke vigtigt, om han vender tilbage i oktober eller november, når bare han ikke får et tilbagefald.

Jesé genoptræner i øjeblikket på De Kanariske Øer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
12 år 2 uger siden #2 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Jesés genoptræning går over al forventning
Jeg havde allerede afskrevet at han nogensinde ville leve op til sit potentiale, men efter at have set hvordan Khedira er kommet tilbage oven på sin korsbåndsskade er jeg pludselig meget mere fortrøstningsfuld angående Jesé, specielt med alderen in mente.
Sidste redigering: 12 år 2 uger siden ved AvatarEyes. Begrundelse: tastefejl

12 år 2 uger siden #3 af Sahinovic
Det er virkelig en spiller jeg glæder mig aller mest til at se næste sæson, er virkelig blevet en stor fan af ham, og på en eller anden mærkelig måde ser jeg ham også som en ''ny signing'' da han ikke fik spillet så forfærdeligt meget sidste sæson.

Florentino Pérez

Leveret af Kunena Forum