Toni Kroos tog bladet fra munden

12 år 2 uger siden #1 af Daniel

Kroos er snart Real Madrid-spiller. Det er formentlig kun de sidste detaljer, der skal på plads inden en officiel offentliggørelse. 

Hverken Kroos’ nuværende arbejdsgiver Bayern München eller Real Madrid har på deres respektive hjemmesider offentliggjort den elegante midtbanespillers uundgåelige skifte til Spaniens fineste fodboldklub, men Kroos selv kunne i sin egen eufori oven på gårsdagens VM-triumf ikke skjule sin begejstring over sit forestående skifte til Real Madrid.

- Vi afsluttede VM på den bedst mulige måde. Nu tager jeg til Madrid, så det er to drømme, der går i opfyldelse, sagde Kroos til det brasilianske medie UOL ifølge Sky Sports umiddelbart efter medaljeoverrækkelsen.

Kroos er overbevist. Madridista.dk er overbevist. Tysklands styremand bliver Real Madrid-spiller inden for en overskuelig fremtid og dermed denne sommers første store indkøb. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 2 uger siden #2 af El_Juan
Det er en om'er, Madridista.dk. At henvise til et fejlcitat. Det var ikke det han sagde.

12 år 2 uger siden #3 af Daniel

El_Juan skrev: Det er en om'er, Madridista.dk. At henvise til et fejlcitat. Det var ikke det han sagde.

Det er godt, at madridista.dk ikke er de eneste medie, der er hoppet i med begge benene i så fald. Hvad er det rigtige citat?

Under alle omstændigheder, så sker der noget inden for 48 timer. Det har Volker Struth (Kroos' agent) i hvert fald udtalt. Med mindre Bild også bare driller os lidt ;-)
Sidste redigering: 12 år 2 uger siden ved Daniel.

12 år 2 uger siden #4 af MMM
Besvaret af MMM på emne Toni Kroos tog bladet fra munden

Daniel skrev:

El_Juan skrev: Det er en om'er, Madridista.dk. At henvise til et fejlcitat. Det var ikke det han sagde.

Det er godt, at madridista.dk ikke er de eneste medie, der er hoppet i med begge benene i så fald. Hvad er det rigtige citat?

Under alle omstændigheder, så sker der noget inden for 48 timer. Det har Volker Struth (Kroos' agent) i hvert fald udtalt. Med mindre Bild også bare driller os lidt ;-)

futbol.as.com/futbol/2014/07/14/mundial/1405298160_564377.html
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

12 år 2 uger siden #5 af Daniel

MMM skrev:

Daniel skrev:

I rest my case. Men det er mærkværdigt, at majoriteten af de medier, jeg har kigget rundt på i dag, har "valgt" fejlcitatet, om jeg så må sige :-)

Og tak for linket!
Sidste redigering: 12 år 2 uger siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

12 år 2 uger siden #6 af MMM
Besvaret af MMM på emne Toni Kroos tog bladet fra munden

Daniel skrev:

MMM skrev:

Daniel skrev:

I rest my case. Men det er mærkværdigt, at majoriteten af de medier, jeg har kigget rundt på i dag, har "valgt" fejlcitatet, om jeg så må sige :-)

Og tak for linket!

Igår aftes blev fejlcitatet krediteret til ZDF og tog turen rundt, så I er lang fra de eneste. Jeg tror, de spanske medier bare havde langt større interesse i at få opklaret hvad han egentlig sagde end så mange andre.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

Leveret af Kunena Forum