Optakt: Sommeroptaktens første test

12 år 5 dage siden #1 af Daniel

Real Madrid spiller natten til søndag sommerens første træningskamp, hvor de spanske Champions League-vindere møder italienske Inter i træningsturneringen, Champions Cup. Det er første kamp af minimum tre mulige - foruden Inter møder Real Madrid også Manchester United og Roma i det indledende gruppespil. 

Nattens kamp bliver uden deltagelse af flere Real Madrid-profiler, da flere af disse dels er på ferie og dels lige er vendt tilbage, her i blandt Casillas, Ramos, Alonso, Modric og Coentrão. Det baner heldigvis vejen for, at Real Madrid får mulighed for at vise klubbens enorme talentmasse.

Det er samtidig en mulighed for enkelte førsteholdsspillere at vise deres værd. James og Kroos ånder i hvert fald flere af deres nye holdkammerater i nakken. Illarramendi skal eksempelvis ud at vise, at debutsæsonen i fjor, som absolut ikke kan betegens godkendt, er banket ud af kroppen, så potentialet kan blive udfoldet. Endvidere har spillere som Diego López og Isco også været genstand sommerens rygtestrøm, hvor begge har været sendt væk fra klubben, 

Inters træner Mazzarri har udtalt, at hans hold vil yde 100% mod Real Madrid og dermed kan Ancelotti og co. forvente en hæderlig første test. 

Ancelotti har allerede afsløret, hvilke spillere der skal byde Inter op til dans, og der er flere nye bekendtskaber at finde blandt disse, hvor der også er blevet plads til to debutanter. 

Real Madrids startopstilling: Diego López; Carvajal, Pepe, Nacho, Diego Llorente; Illaramendi, Medràn, Isco; Bale, Lucas og Raúl de Tomas.

Real Madrids bænk:Jesús; Pacheco, Derik, Omar, Marcos Llorente og Sobrino. 

Kampen kan ses kl. 00:10 dansk tid på tv3sport 1, som det også fremgår af madridista.dk's tv-oversigt. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 dage siden #2 af elle44
Efter at have set denne kamp, står det mere klart for mig, hvorfor Castilla rykkede ned ;)

12 år 4 dage siden #3 af henrikcomn
Nogen der ved hvad der sker i tilfælde af pointlighed i puljen? Der er jo kun 1 hold der går i finalen...

Så hvis nu United slår Inter og taber til Real, og Real vinder deres sidste 2, samtidigt med at Inter taber og vinder én mere - Hvem går så videre??? Er det målscoren der afgør det?

Og får Inter 3 point for en sejr i straffespark, og for Real 0 point for samme kamp? Og hvad med målscoren? er den 1-1 eller 3-4?

12 år 4 dage siden #4 af elle44

henrikcomn skrev: Nogen der ved hvad der sker i tilfælde af pointlighed i puljen? Der er jo kun 1 hold der går i finalen...

Så hvis nu United slår Inter og taber til Real, og Real vinder deres sidste 2, samtidigt med at Inter taber og vinder én mere - Hvem går så videre??? Er det målscoren der afgør det?

Og får Inter 3 point for en sejr i straffespark, og for Real 0 point for samme kamp? Og hvad med målscoren? er den 1-1 eller 3-4?

Altså Real har fået 1 point ud af kampen igår, Inter har fået 2 point.

Så hvis Real vinder de resterende to kampe ender de på 7 point
Så hvis Inter også vinder resterende to kampe vinder de puljen, det tror jeg dog ikke de gør.

Jeg kender dog ikke reglerne i forhold til at de ender på samme antal point

12 år 4 dage siden #5 af Kassow-Rossing
Lidt tanker dagen derpå:

1. Jeg tror El Juan får ret i at Gareth Bale får en endnu bedre sæson end sin debutsæson.
2. Holdet har virkelig brug for landsholdsspillerne for at kunne præstere godt i den kommende sæson, men det var vel ingen stor overraskelse. Der er ikke meget vi kan tage op fra Castilla denne sommer.
3. Illaramendi har allerede hævet sit niveau fra sidste sæson, men det var heller ikke svært. Det kunne nærmest kun gå én vej. Lad os håbe at gårdagens kamp ikke var en enlig svale og at hans formkurve kan fortsætte den rigtige retning.
4. Isco imponerede mig. Igen. Jeg må være helt ærlig og sige at jeg synes han stort set aldrig spiller en dårlig kamp, men jeg føler mig ret alene om den holdning.

Ikke så meget andet kan tages med, fordi vi spillede trods alt ikke med de spillere, vi kommer til at bruge i sæsonen 14/15.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Leveret af Kunena Forum