Raúl får bred vifte af opgaver
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid har angiveligt tilbudt Raúl at vende tilbage til klubben, men man mangler at få defineret hans præcise rolle, før man kan nå en mulig aftale med den legendariske spiller, som dog også har andre muligheder, som eksempelvis at spille videre i Qatar eller få en hovedrolle i det imponerende Aspire Academy i samme land. Han har også muligheder for at fortsætte sin aktive karriere i enten Asien eller USA.
Men rollen i Real Madrid ser ud til at blive meget større end sportsdirektør-stillingen, som han i første omgang er tilbudt som afløser for Miguel Pardeza, som har forladt klubben. Det er dog en rolle, som i forvejen varetages af den særdeles indflydelsesrige José Ángel Sánchez og derfor bliver det nok nærmere en rolle i Real Madrids sportslige ledelse, hvor han får en rolle tæt på banen og en rolle, hvor han er tæt på førsteholds-truppen og ungdomsholdene. Her får han også mulighed for at tage de træner-kurser, som han gerne selv vil i gang med.
Ifølge spansk presse blev ideen om Raúls tilbagevenden for alvor diskuteret i forbindelse med Champions League-finalen, hvor man også besluttede sig for at hente Fernando Hierro tilbage.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Er jeg den eneste, som tænker at Real Madrid burde have ladet Fernando Hierro og Raúl bytte roller, så Raúl blev assistent-træner for Carlo Ancelotti og Fernando Hierro kunne så få en rolle som sportsdirektør, hvor han i forvejen har erfaring og samtidig give ham en mulighed for at udøve sin indflydelse i RFEF.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: En helt stille undren.
Er jeg den eneste, som tænker at Real Madrid burde have ladet Fernando Hierro og Raúl bytte roller, så Raúl blev assistent-træner for Carlo Ancelotti og Fernando Hierro kunne så få en rolle som sportsdirektør, hvor han i forvejen har erfaring og samtidig give ham en mulighed for at udøve sin indflydelse i RFEF.
Nej. Jeg nævnte muligheden - eller ønsket - for et stykke tid siden, dog netop med omvendt fortegn. Netop ligeledes fordi Hierro har erfaring med en egentlig sportsdirektør-stilling, hvorfor det virkede mere naturligt. Og jeg forstår i øvrigt heller ikke, hvad Raúl skal i denne stilling. Jeg så tidligere en anden bruger herinde bruge betegnelsen 'galionsfigur' og det synes jeg egentlig er meget rammende. Det virker mere symbolsk end egentlig relevant. Ligefrem nærmest at opfinde en ny stilling, blot fordi det er Raúl. Det må trods alt gerne give mening og have en egentlig værdi og funktion. Jeg håber det bliver tilfældet og han vil få en egentlig funktion, men umiddelbart synes jeg ikke det ser sådan ud.
Lad os nu i øvrigt lige se først, om det overhovedet bliver til noget, eller om det blot bliver ved snakken.
Raul er lidt mere den stille type, ved ikke om han er den rette træner/ass. til førsteholdet.
Elkrimi skrev: Hierro er mere karismatisk og udadvendt. Tror han er en genial mand for Ancelotti.
Raul er lidt mere den stille type, ved ikke om han er den rette træner/ass. til førsteholdet.
Zidane er en endnu mere stille type end Raul, og han gjorde det jo fremragende. Tror Raul ville være god til at snakke med de unge spillere, og de spillere der har det svært, ligesom Zidane gjorde.