Fri transfer til Diego López

11 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Diego López fortsætter ikke i Real Madrid, det står fast efter gårsdagens afgørelse, men Real Madrid har indvilget i at give et plaster på såret i form af en fri transfer til den loyale målmand.

Her står Monaco stærkt i billedet, for den franske klub har gennem længere tid været meldt interesseret i Diego López og man ønskede ham angiveligt indlemmet i handlen med James, hvilket Real Madrid på daværende tidspunkt afviste.

Også Chelsea og Napoli meldes interesserede i målmanden, som kan blive genforenet med José Mourinho i Chelsea, hvis London-klubben sælger Petr Cech til Paris SG.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #2 af JimmyBroe
Undskyld mig men hvis dette er sandt. Så lyder det da til at være et selvmål af dimensioner.? Så ikke nok med, at vi har haft muligheden for at sænke prisen på James, vi havde tilmed sluppet for at betale løn til Lopez svarende til det resterende tilgodehavende iht. kontrakten. (Hvis jeg har forstået det rigtigt)

Det er amatør ledelse på fuld skrue, hvis det hænger sådan sammen.

Jeg er her stadig XOXO

11 år 11 måneder siden #3 af MMM
Besvaret af MMM på emne Fri transfer til Diego López

JimmyBroe skrev: Undskyld mig men hvis dette er sandt. Så lyder det da til at være et selvmål af dimensioner.? Så ikke nok med, at vi har haft muligheden for at sænke prisen på James, vi havde tilmed sluppet for at betale løn til Lopez svarende til det resterende tilgodehavende iht. kontrakten. (Hvis jeg har forstået det rigtigt)

López har bedt om at få sin kontrakt betalt ud, €12 mil, men det betyder ikke, at han får det. Den form for behandling er sædvanligvis reserveret for egentlige legender og López står til at få en lønforhøjelse i Monaco anyway, så Madrid har ingen kontraktslig forpligtigelse til at betale hans løn.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 11 måneder siden #4 af Siempre Madrid

MMM skrev:

JimmyBroe skrev: Undskyld mig men hvis dette er sandt. Så lyder det da til at være et selvmål af dimensioner.? Så ikke nok med, at vi har haft muligheden for at sænke prisen på James, vi havde tilmed sluppet for at betale løn til Lopez svarende til det resterende tilgodehavende iht. kontrakten. (Hvis jeg har forstået det rigtigt)

López har bedt om at få sin kontrakt betalt ud, €12 mil, men det betyder ikke, at han får det. Den form for behandling er sædvanligvis reserveret for egentlige legender og López står til at få en lønforhøjelse i Monaco anyway, så Madrid har ingen kontraktslig forpligtigelse til at betale hans løn.

Der er vel også det at sige til det, at Real Madrid på forhandlings-tidspunktet ikke opererede med den mulighed at López skulle væk. Med en fri transfer giver Real Madrid ham mulighed for at få en stor sign on fee.

• JohnJohn
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #5 af JohnJohn
Besvaret af JohnJohn på emne Fri transfer til Diego López
Jeg kunne da godt tænke mig at vide om det her overhovedet er officielt, eller det bare er et rygte/sandhed fra en spansk avis. Hvad er kilden lige?

11 år 11 måneder siden #6 af Siempre Madrid
Real Madrid melder aldrig noget officielt ud om den slags sager, men det er langt fra ualmindeligt at man gør det, når man beder en spiller om at ophæve sin kontrakt.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #7 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Fri transfer til Diego López
Hvor er historien fra? :)

• JohnJohn
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #8 af JohnJohn
Besvaret af JohnJohn på emne Fri transfer til Diego López
Hvad er kilden til historien så?
For mig at se er der ikke rigtig forskel på denne artikel og artiklen "Diego Lopez smides ud af Real Madrid".

Mit problem er bare at det er skrevet som om det er fakta, hvilket jeg ikke rigtigt kan se nogen steder det er.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved JohnJohn. Begrundelse: Mere på hjerte...

11 år 11 måneder siden #9 af Siempre Madrid
Det er såvel Marca som AS, der har bragt historien og de angiver naturligvis ingen kilder, men som nævnt er det almindeligt kutyme i den slags sager.

Følgende bruger(e) sagde tak: JohnJohn

Leveret af Kunena Forum