Kovending: Di María ser ud til at fortsætte
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spansk presse kan der være en markant ændring under opsejling i forhold til Ángel di María.
Den argentinske landsholdsspiller overvejer nemlig at fortsætte karrieren i Real Madrid og det er især fordi, han nyder stor opbakning fra den øvrige spiller-trup og fra Carlo Ancelotti, som skal have bedt Real Madrids sportslige ledelse om at gøre sit for at holde på Di María.
Carlo Ancelotti og Ángel di María skal angiveligt have haft en samtale i tirsdags, da argentineren indledte træningen i Ciudad Real Madrid efter endt sommerferie og der blev det slået fast, at argentineren ikke selv vil fremprovokere et skifte og at han kun vil væk, hvis Real Madrid selv melder ud, at man ikke regner med ham i den kommende sæson.
Det står dog stadig fast, at Ángel di María ønsker en forbedret kontrakt, som giver ham samme løn som de klubber, han angiveligt har tilbud fra og her snakkes der om lønninger helt op til 8 millioner € om året, hvilket Real Madrid som udgangspunkt ikke har i sinde at efterkomme, men Ancelotti har bedt parterne om at finde sammen om en løsning, der holder Di María i klubben.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Men ok, hvis han blir - og det vil jeg såmænd ik være ked af, da han er værdifuld hvis han imod forventning ka holde niveau på trods af evt kontraktforbedring og øget konkurrence - så håber jeg at man kaster Illarra på porten, da det ellers begynder at ligne overbooking (som man siger på spansk) på den centrale midt.
Til gengæld vil det jo betyde enden på drømmen om Falcao hvis Fideo blir - i og med man absolut sku hente Navas, så har man jo ik flere non-EU-pladser tilbage. Så ender det vel med at man er fiiiint tilfreds med én reel angriber i truppen. Det går jo normalt også altid så super når man vil spille spillere ude af position - jeg ka lige se Isco som vores nye bomber ;-)
Jeg så faktisk frem til, at man solgte ham for 75+ mio. euro, da det er en glimrende pris, for en person der gør mig lidt træt til tider.
Men som spiller er han god at have i truppen, især fordi han giver den ekstra bredde, der hvor vi kunne mangle den ellers: På 8'eren og kanterne.
Hvis di Maria er motiveret og spilleglad, og alle parter kan enes, så kan jeg sagtens få øje på hans værdi.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
M_linding skrev: Jeg er lidt splittet...
Jeg så faktisk frem til, at man solgte ham for 75+ mio. euro, da det er en glimrende pris, for en person der gør mig lidt træt til tider.
Men som spiller er han god at have i truppen, især fordi han giver den ekstra bredde, der hvor vi kunne mangle den ellers: På 8'eren og kanterne.
Hvis di Maria er motiveret og spilleglad, og alle parter kan enes, så kan jeg sagtens få øje på hans værdi.
Det springende punkt for mig er, at Ángel di María skruer ned for charmen i forhold til at kræve mere i løn. Kan han det, så er han mere end velkommen til at blive, for han er en dygtig fodboldspiller. Såfremt lønnen er det eneste saligtgørende for ham, så findes der forhåbentlig andre klubber, som vil gøre ham lykkelig.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.