Arbeloa undskylder over for Casillas

11 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Álvaro Arbeloa har i dag på sin Twitter-profil sendt en offentlig undskyldning til Iker Casillas for et fejlagtigt retweet, som han lavede den 4. august.

Her videresendte han en 98 sider lang Real Madrid-guide, men hvad Arbeloa angiveligt ikke var klar over var, at der på en af siderne stod følgende om Iker Casillas:

- Han er en Madrid-legende, som i de seneste sæsoner har fremprovokeret indignation i klubben. Han er gået fra at være verdens bedste og god holdkammerat til at have en tydelig dekadence og med en attitude som står han over klubben, hvilket lader en del tilbage at ønske.

Også Iker Casillas´ påståede gode forhold til spansk presse får kritikken frem i den 98 sider lange guide:

- Hans kompagniskab med pressen, som på ingen måde er afstemt med Real Madrids interesser har langsomt skabt en kræftknude, hvis metastaser har sat sig på det inderste af klubben. Som anfører går han ikke i forsvar for sine holdkammerater, er ligeglad med den lynchning, som der udøves. Ikke bare han, men også de filtrationer, som kommer til dagens lys via journalisterne i hans omgangskreds, udgør en enorm urimelighed og risiko for truppen.

Ubekræftede kilder nævner ifølge AS, at Iker Casillas svarede igen på Instagram et par dage senere, hvor han "likede" et billede, hvor de kritiserede var Arbeloa og Diego López og med følgende tekst:

- Man siger, at Diego López lader to mål passere pr. kamp, at han laver drop, fejl, som medfører at de taber. Man siger, at Diego López ikke vinder Derbies eller Clasicos. Med Diego López har Real Madrid ikke vundet noget siden han kom for at afløse Iker, efter skaden som blev forårsaget af keglen.

Det er som nævnt helt ubekræftede kilder, som nævner dette, men under alle omstændigheder har Arbeloa i dag valgt at undskylde, at han retweetede en guide, som satte Iker Casillas i et dårligt lys. Han skriver på sin Twitter-profil:

- Efter alt det, som er sagt som følge af mit retweet fra @madsubver vil jeg gerne afklare følgende:

- Jeg begik en fejl ved at retweete en guide uden at have læst ord for ord i de 98 sider, som den fylder.

- Jeg har aldrig i mit liv snakket dårligt om en holdkammerat og selvfølgelig er det i denne sammenhæng min sidste intention at gøre det gennem andre.

- Jeg vil gerne undskylde over for min holdkammerat og anfører, Iker Casillas, ligesom jeg gør det over for alle Madridistas, som har følt sig stødt over det.

Jeg ønsker jer alle en god sommer og håber at vi kan give jer mange glæder i det kommende år.

¡HALA MADRID!

Det er almindeligt kendt, at Álvaro Arbeloa og Iker Casillas kun lige akkurat tålet synet af hinanden og der har tidligere været rygter i den kulørte presse om deres krig med hinanden.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #2 af Siempre Madrid
Og her gik man lige og troede, at amerikanerne lavede de vildeste soap-serier og så bliver de overhalet indenom af Real Madrid.

En eller anden, gør nogle pop corn klar, næste afsnit kommer måske snart!

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #3 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Arbeloa undskylder over for Casillas
Og et eller andet sted sidder man bare og tænker, at det måske egentlig ikke er helt forkert, det som bliver nævnt om Casillas...
Siden den sidste tid med Mourinho og alt det virvar, så virker han altså mere ligeglad med klubben og udtrykker det også på banen i et eller andet omfang (selvom det næsten er umuligt a tro, at han kan være ligeglad)... Jeg får følelsen af, at han føler sig hævet over klubben/holdet på en eller anden måde, hvilket jeg aldrig gjorde førhen! Han opfører sig bare mærkeligt anderledes end tidligere.

11 år 11 måneder siden #4 af Siempre Madrid
Madridista.dk har retweetet (tænk at Gammelfar skulle smide om sig med den slags gloser!) både submadver og Arbeloa.

11 år 11 måneder siden #5 af Kasillas
Siempre Madrid eller andre der måtte kunne svare:

"- Han er en Madrid-legende, som i de seneste sæsoner har fremprovokeret indignation i klubben. Han er gået fra at være verdens bedste og god holdkammerat til at have en tydelig dekadence og med en attitude som står han over klubben, hvilket lader en del tilbage at ønske."

Når Arbeloa siger " har fremprovokeret indignation" - Referer han til Casillas' parløb med pressen mod Mourinho?

Og hvorfor angreber Casillas så også Lopez udover Arbeloa, når nu det kun var den sidstnævnte der "startede" ordkrigen?

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

11 år 11 måneder siden #6 af SR4

FigoJensen skrev: Og et eller andet sted sidder man bare og tænker, at det måske egentlig ikke er helt forkert, det som bliver nævnt om Casillas...
Siden den sidste tid med Mourinho og alt det virvar, så virker han altså mere ligeglad med klubben og udtrykker det også på banen i et eller andet omfang (selvom det næsten er umuligt a tro, at han kan være ligeglad)... Jeg får følelsen af, at han føler sig hævet over klubben/holdet på en eller anden måde, hvilket jeg aldrig gjorde førhen! Han opfører sig bare mærkeligt anderledes end tidligere.

Orrh det er bare som om nogen her inde føler de bare SKAL kritisere Casillas på baggrund af ingenting. Ok det fint man vil krtisere hans niveau fordi han spillede 2 dårlige VM-kampe og havde enkelt dårlig aktion i CL, men at man nu også kritsiere ham for at være ligeglad og hævet over klubben? Han har ikke spillet la liga en hel sæson. Hvilken anden kamptajn havde accepteret sådan noget? Han har indtil videre på ingen måde vist han er over klubben!
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

11 år 11 måneder siden #7 af Siempre Madrid

Kasillas skrev: Siempre Madrid eller andre der måtte kunne svare:

"- Han er en Madrid-legende, som i de seneste sæsoner har fremprovokeret indignation i klubben. Han er gået fra at være verdens bedste og god holdkammerat til at have en tydelig dekadence og med en attitude som står han over klubben, hvilket lader en del tilbage at ønske."

Når Arbeloa siger " har fremprovokeret indignation" - Referer han til Casillas' parløb med pressen mod Mourinho?

Og hvorfor angreber Casillas så også Lopez udover Arbeloa, når nu det kun var den sidstnævnte der "startede" ordkrigen?

Hov, vi må lige præcisere. Det er jo @Submadver, som har lavet Real Madrid-guiden, hvor det står om Iker Casillas.

Men der er ingen tvivl om, at det er Submadver hentyder til......og så kan der jo nævnes en lille håndfuld episoder mere, som kritikerne har hevet frem.

11 år 11 måneder siden #8 af Raul 4 ever
Jeg tror at det var Casillas der var først ude med med hans fejl. Han likede et billede på Instagram som viste Casillas' bedrifter. Under billedet var der en kommentar som kritiserede Diego Lopez.

Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Raul 4 ever.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

11 år 11 måneder siden #9 af Pelle
Arbeloa er en klovn. Det kan godt være der er en snert af sandhed i det omkring Casillas (ikke at nogen af os har belæg for at sige det), men man poster ikke sådan noget indeholdende smuds om en holdkammerat. Hvad enten de ikke kan udstå synet af hinanden eller laver mad sammen hver søndag, så lader man sådan noget blive internt. Og hvis han endelig skal linke/poste/tweete et 98 sider langt dokument, så gør man sig selv den tjeneste, at læse det hele igennem inden.

Må det blive et snarligt farvel til Arbeloa.

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 11 måneder siden #10 af Siempre Madrid

Pelle skrev: Arbeloa er en klovn. Det kan godt være der er en snert af sandhed i det omkring Casillas (ikke at nogen af os har belæg for at sige det), men man poster ikke sådan noget indeholdende smuds om en holdkammerat. Hvad enten de ikke kan udstå synet af hinanden eller laver mad sammen hver søndag, så lader man sådan noget blive internt. Og hvis han endelig skal linke/poste/tweete et 98 sider langt dokument, så gør man sig selv den tjeneste, at læse det hele igennem inden.

Og til Casillas, hvis din logik skal følges, jf. Raúl 4 evers indlæg.

11 år 11 måneder siden #11 af Pelle

Siempre Madrid skrev:

Pelle skrev: Arbeloa er en klovn. Det kan godt være der er en snert af sandhed i det omkring Casillas (ikke at nogen af os har belæg for at sige det), men man poster ikke sådan noget indeholdende smuds om en holdkammerat. Hvad enten de ikke kan udstå synet af hinanden eller laver mad sammen hver søndag, så lader man sådan noget blive internt. Og hvis han endelig skal linke/poste/tweete et 98 sider langt dokument, så gør man sig selv den tjeneste, at læse det hele igennem inden.

Og til Casillas, hvis din logik skal følges, jf. Raúl 4 evers indlæg.

Det gælder naturligvis begge veje, ja.
Men nu er det jo ikke første gang Arbeloa åbenlyst viser sin utilfredshed med Casillas / viser hvor meget Pro-Lopez han er.

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 11 måneder siden #12 af elle44
Hvordan i alverden kan denne artikel få så mange svar. Det er jo åbenlyst en ærlig fejl og han har endda undskyldt, det her er typisk noget pressen snakker op, fordi de ikke har bedre ting at give sig til. At Arbeloa får hug for det her på et dansk madrid forum, vidner måske om, at vi heller ikke har meget at snakke om for tiden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Rogoshin

Leveret af Kunena Forum