Arbeloa undskylder over for Casillas

11 år 11 måneder siden #13 af MMM
Hvilket overraskelse, at Arbeloa benægter at han vidste præcis hvad han gjorde. MS redaktionelle linje er jo ukendt for alle og han havde slet ingen interaktion haft med dem før. Nåh, nej:

Ligesom det er et rent tilfælde når Arbeloa giver kamp billetter til fans, der bruger deres liv på at køre kampagner ikke bare mod Iker, men mod hans nyfødte søn:

At et typisk uddrag af hans TL ser sådan her ud, er også et tilfælde:

At han er stolt over hans venskab med den "designer", der designede hans nye benskinner, en designer, der bruger sin hverdag på tegninger som disse er sikkert også et tilfælde:

At han og hans bror fester i Lissabon (og Madrid) med søde piger som disse, tilfælde:

2/3 af de han følger på twitter, alle som én selvidentificerede "mourinhistas", bruger 80% af deres tid på at køre twitterkampagner mod Iker for ligesom deres Cap17tan, så tror de det er på twitter trofæer vindes. Og Arbeloa belønner dem med opmærksomhed og kampbilletter. Når venner han inviterer til både frokoster og kampe bruger deres tid på at fordømme Iker for ikke at tweete hurtigt nok efter Don Alfredos død., så er det godt at Arbeloa kan bryde ind for at forsikre Oscar, at han skam stoler på ham, besos, crack etc. Og sådan kan man fortsætte i det uendelige. Det her er ikke nyt, det har stået på siden sommeren 2012 og hvis man har bare det mindste kendskab til de involverede, så har man kunne følge med i udviklingen om man ville det eller ej. Den eneste grund til, at Arbeloa har været ude at undskylde idag er at det endte i El Mundo og El Mundo tog kontakt til både klubben og hans agent for at få kommentarer. I El Mundo kan man også læse et fyldigere uddrag, inkl. de dele der kalder Iker en kræftknude og ønsker han skal tvinges ud af klubben.

Arbeloa og Lópezs agent lækker så vandet driver til både José Luis Sanchez, til Pedrerol og til Siro López og López gode ven, en Sevilla journalist, der aldrig har andre historier om Real Madrid, har sjovt nok altid historier om, at Iker ønsker at forlade klubben. Diego Torres kilde i omklædningsrummet var Pipita og særligt hans bror/agent, Karanka lækkede startopstillinger til JLS ugentligt, Xabis adfærd i sommers gjorde ellers loyale Madrid journalister så fornærmede, at de afslørende hvem han lækkede til og hvilke historier om landsholdet, der kom fra ham men hey, Ikers kæreste er journalist, så lad os fordømme ham. Hvis nogen er i tvivl, så handler det her ikke om andet end (påstået) loyalitet til Mou.

@Kasillas - Iker "liked" et billede der opremsende hans trofæer gennem årene, kommentaren om López og Arbeloa stod nedenfor. Men hvis du tror López ikke er involveret i de her latterligheder, så er det fordi du ikke har mødt hans kone. Siden hun meldte sin ankomst ved at komme op og toppes med Sevilla fans på twitter og sluttede af med at kalde dem retarderede mongoler, så har hun gjort indtryk.

Edit. Hvorfor tæller det her ikke som forsvar af hans holdkammerater: madridista.dk/index.php/forum/nyheder/24...fortjener-al-respekt

pps. Klubben har overlevet en uendelig porøs mur til pressen i hele dens levetid og det er før vi overhovedet begynder at tale om Perez forhold til Marca, El Mundo og særligt Pedro J. Ramírez. Det var Mou der importerede denne skræk og rædsel over læks, jeg kan ikke se hvorfor den ikke også skulle smutte med ham igen.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved MMM. Begrundelse: For hurtig med fordømmelsen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever, ZizouMo, Jaken, Kaká8, BBB, Pelle, Rasmus75

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• bodamgaard
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #14 af bodamgaard
Besvaret af bodamgaard på emne Arbeloa undskylder over for Casillas
Vel nærmere reality tv. Sjældent koncise fomuleringer af Casillas' adfærd i tiden under Mourinho. At Florentino Perez har valgt at træffe det sikre valg i målmandskonflikten for at tækkes opinionen er en skammelig bekræftelse og blåstempling af en adfærd, der er Real Madrid uværdig. Santiago Bernabeu ville rotere i sin grav, hvis han havde kendskab til det.

"- Han er en Madrid-legende, som i de seneste sæsoner har fremprovokeret indignation i klubben. Han er gået fra at være verdens bedste og god holdkammerat til at have en tydelig dekadence og med en attitude som står han over klubben, hvilket lader en del tilbage at ønske.

- Hans kompagniskab med pressen, som på ingen måde er afstemt med Real Madrids interesser har langsomt skabt en kræftknude, hvis metastaser har sat sig på det inderste af klubben. Som anfører går han ikke i forsvar for sine holdkammerater, er ligeglad med den lynchning, som der udøves. Ikke bare han, men også de filtrationer, som kommer til dagens lys via journalisterne i hans omgangskreds, udgør en enorm urimelighed og risiko for truppen."

11 år 11 måneder siden #15 af Raul 4 ever

MMM skrev: Arbeloa og Lópezs agent lækker så vandet driver til både José Luis Sanchez, til Pedrerol og til Siro López og López gode ven, en Sevilla journalist, der aldrig har andre historier om Real Madrid, har sjovt nok altid historier om, at Iker ønsker at forlade klubben. Diego Torres kilde i omklædningsrummet var Pipita og særligt hans bror/agent, Karanka lækkede startopstillinger til JLS ugentligt, Xabis adfærd i sommers gjorde ellers loyale Madrid journalister så fornærmede, at de afslørende hvem han lækkede til og hvilke historier om landsholdet, der kom fra ham men hey, Ikers kæreste er journalist, så lad os fordømme ham. Hvis nogen er i tvivl, så handler det her ikke om andet end (påstået) loyalitet til Mou.

Hvor har du alt den spændende information fra? Særligt det med at det var Pipita der lækkede til pressen? Og hvad var Xabis adfærd i sommers?

Desuden virker det godt nok påfaldende at Casillas laver en fejl på de sociale medier som kritiserer Lopez, hvorefter Arbeloa laver den PRÆCIS samme fejl, der kritiserer Casillas.

11 år 11 måneder siden #16 af BBB
Fedt med så mange historier, MMM. Lidt ærgerligt at de bliver kortet ned, men det må man leve med, når man som jeg ikke følger soap-delen så tæt ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, MMM

11 år 11 måneder siden #17 af MMM

Raul 4 ever skrev:

MMM skrev: Arbeloa og Lópezs agent lækker så vandet driver til både José Luis Sanchez, til Pedrerol og til Siro López og López gode ven, en Sevilla journalist, der aldrig har andre historier om Real Madrid, har sjovt nok altid historier om, at Iker ønsker at forlade klubben. Diego Torres kilde i omklædningsrummet var Pipita og særligt hans bror/agent, Karanka lækkede startopstillinger til JLS ugentligt, Xabis adfærd i sommers gjorde ellers loyale Madrid journalister så fornærmede, at de afslørende hvem han lækkede til og hvilke historier om landsholdet, der kom fra ham men hey, Ikers kæreste er journalist, så lad os fordømme ham. Hvis nogen er i tvivl, så handler det her ikke om andet end (påstået) loyalitet til Mou.

Hvor har du alt den spændende information fra? Særligt det med at det var Pipita der lækkede til pressen? Og hvad var Xabis adfærd i sommers?

Desuden virker det godt nok påfaldende at Casillas laver en fejl på de sociale medier som kritiserer Lopez, hvorefter Arbeloa laver den PRÆCIS samme fejl, der kritiserer Casillas.

Det var omvendt, det var Arbeloa, der "startede" (velkommen til børnehaven), men Arbeloa tweeter noget af den karakter rundt regnet hver uge. I sidste uge var det billetter til United kampen der var årsagen til diskussion - Arbeloa have givet 4 af slagsen til en han følger på twitter, en fyr der bruger sin tid på at kalde Ikers søn ludersøn og tweete billeder af Sara Carbonero med en lykke om halsen etc. Foruden de daglige #ToporVeteYa, #ArbeloaCapitan kampagner, men de registrer dårligt nok efterhånden.

Pipata (s brors læk) kommer fra radiointerviews med Diego Torres, El Pais Real Madrid korrespondent, og med andre tæt på ham og en nærlæsning af hvad han har skrevet gennem årene - han har aldrig gjort meget for at skjule det. Jeg skal se om jeg kan genfinde interviewene, så skal jeg nok sende dem. Pipitas bror har alledage haft ry for at være snakkesaglig og heh, Diego Torres vil nu gerne til at skrive en bog om Napoli, hvilken overraskelse. Men det skal ikke forsås sådan at Pipita var DTs eneste kilde, han er nok fantasifuld, men der er rigeligt i hierakiet, der snakker med ham og Valdano har helt sikkert også været hjælpsom.

Xabi gjorde sig endnu mere upopulær på landsholdet end han allerede var. José Félix Díaz, en journalist, der er kendt for at være tæt på Perez og som generelt har gode institutionelle kilder, havde meget at sige om det i sommers. Du kan finde de relevante artikler på El Confidencial.

Generalt vil jeg sige at journalister er sladdertasker og de taler meget om hinanden og hinandens kilder. Hvis man er en smule opmærksom, så er der meget at hente der. Andre gange har du journalister som Siro López, der bare direkte siger på tv, at han får sine historier om Diego López direkte fra Diego López.

@BBB sæbeoperaen kunne fylde en bog! Det er skrækkeligt og jeg bebrejder stockholmsyndrom for hvor meget jeg følger med - nogle af de involverede er mine barndomsvenner, så jeg har haft plads på første parket og oy, diskussionerne har været lange, højlydte og snotdumme.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

11 år 11 måneder siden #18 af Raul 4 ever
BREAKING NEWS: Indehaver af populær fodboldside sviner Casillas

Indehaveren af Madridista.dk der går under navnet "Siempre Madrid" har trykket "tak" ud for en kommentar på Madridista.dk's forum, der direkte sviner Iker Casillas til. En sådan handling kan kun tolkes som en klar opbakning til denne anti-Casillas propaganda, som lige nu udspiller dig på forummet.

Det har endnu ikke været muligt at få en kommentar fra "Siempre Madrid" om hans dybtfølte had til Real Madrids kaptajn.

På screenshottet ses "Siempre Madrid" sige 'tak' for en kommentar der sviner Casillas

F''k hvor er det her dog ved at være latterligt. Kommer vi aldrig videre?
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, elle44, Rogoshin

11 år 11 måneder siden #19 af Raul 4 ever

MMM skrev: Xabi gjorde sig endnu mere upopulær på landsholdet end han allerede var. José Félix Díaz, en journalist, der er kendt for at være tæt på Perez og som generelt har gode institutionelle kilder, havde meget at sige om det i sommers. Du kan finde de relevante artikler på El Confidencial.

Tak for opfølgningen.

Er José Félix Díaz kendt for at være tæt på Perez? Det synes jeg hænger dårligt sammen med at han altid har negative historier om Real Madrid, hvilket også var tilfældet da han arbejdede for El Mundo Deportivo. Så ham har jeg afskrevet som en catalansk løjner, men jeg har ikke fulgt hans karriere nærmere.

Journalister kan godt lide at snakke. Især om hvor vigtige og velinformerede de selv er. Min fornemmelse siger mig dog at størstedelen af de kontroversielle historier er selvopfundet, eller baseret på løs snak i krogene, mens kun en mindre del stammer fra førstehåndskilder i eller omkring klubben.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #20 af falle
Besvaret af falle på emne Arbeloa undskylder over for Casillas

SR4 skrev: Ok det fint man vil krtisere hans niveau fordi han spillede 2 dårlige VM-kampe og havde enkelt dårlig aktion i CL

Jeg glæder mig til at du endelig fatter at det ikke handler om de tre pågældende kampe. Du plaprer løs om de kampe gang på gang. Du stirrer dig blindt på, at folk stirrer sig blinde på de tre kampe, men det er ikke de tre f**king kampe det drejer sig om!!! Kom nu videre, for fanden i helvede!

Han har været nedadgående i en evighed. Og det fortsætter, om man som fan(boy) vil det eller ej.

Og nej, jeg er ikke anti-Casillas, pro-Lopez som så, men Lopez er bedre tjent med at være reserve på sigt i klubben. Det er Casillas ikke! Det handler lige så meget om klubbens image, som det handler om Casillas' selvrespekt, værdier og fremtid.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved falle.

11 år 11 måneder siden #21 af MMM

Raul 4 ever skrev:

MMM skrev: Xabi gjorde sig endnu mere upopulær på landsholdet end han allerede var. José Félix Díaz, en journalist, der er kendt for at være tæt på Perez og som generelt har gode institutionelle kilder, havde meget at sige om det i sommers. Du kan finde de relevante artikler på El Confidencial.

Tak for opfølgningen.

Er José Félix Díaz kendt for at være tæt på Perez? Det synes jeg hænger dårligt sammen med at han altid har negative historier om Real Madrid, hvilket også var tilfældet da han arbejdede for El Mundo Deportivo. Så ham har jeg afskrevet som en catalansk løjner, men jeg har ikke fulgt hans karriere nærmere.

Journalister kan godt lide at snakke. Især om hvor vigtige og velinformerede de selv er. Min fornemmelse siger mig dog at størstedelen af de kontroversielle historier er selvopfundet, eller baseret på løs snak i krogene, mens kun en mindre del stammer fra førstehåndskilder i eller omkring klubben.

Nope, han startede ud på Marca og var der i en tyve års tid før han begyndte at bidrage til MD omkring Mous ankomst og han har alle dage haft ry for at have gode "institionelle relationer", også til Perez. I dag er han stadig bidragsyder til MD, Onda Cero etc, men hans hovedbeskæftigelse er som sportsredaktør på El Confidencial. EC og særligt ham er egentlig bedre end så mange andre, men det betyder ikke mere end, at der hyppigt er et gran af sandhed skjult i dramaet eller at et bestyrelsemedlem, Perez eller whomever har en vinkel de gerne vil have ud. Han plejer dog at være ok på transfers - eksempelvis havde han Özil i England allerede i juni sidste år - dem plejer han at få ret i ca. 60% af tiden. Hvilket bekymrer mig, for jeg er virkelig ikke interessert i Luis Gustavo.

Helt enig i at journalister overdriver både deres egen viden og deres egen relevants - her mente jeg mere konkret hvilke journalister velrenommerede journalister selv tør stole på når det kommer til specifikke typer af historier.

edit. Indtil for få år siden sendte klubben en spiller ud for at snakke med journalisterne off-the-record efter hver træning. Klubben har alle dage haft interesse i at holde gang i sportspressen.

edit2. Den er en måneds tid eller to gammel, men den her artikel skrevet af en tidligere "mourinhista" om hvordan livet har udfoldet sig blandt de spansktalende fans i de seneste par år er interessant: imperialistas.wordpress.com/2014/07/03/c...eramos-mourinhistas/ Jeg er langt fra enig i alt, men hey, jeg kunne ikke døje Mou fra starten, så mit udgangspunkt var et andet. Desværre tror jeg ikke at mourinhistaerne er ved at uddø og da slet ikke så længe Arbeloa har noget at skulle have sagt.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

11 år 11 måneder siden #22 af El_Juan
Haha. Mine tanker henledes til reddit. Best thread. Ever. Best thread ever!

Og kære MMM, du ved hvad du må gøre! (-;

Edit: Arbeloa og Casillas' dage er talte under alle omstændigheder. Om det bliver denne eller næste sommer. Det samme gælder for Xabi Alonso. Og selvfølgelig for Diego López.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, MMM

11 år 11 måneder siden #23 af raul7=kongen
Wauw.

Det står godt til, hvis det her er de største 'problemer' i vores klub.

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #24 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Arbeloa undskylder over for Casillas

SR4 skrev:

falle skrev:

SR4 skrev: Ok det fint man vil krtisere hans niveau fordi han spillede 2 dårlige VM-kampe og havde enkelt dårlig aktion i CL

Jeg glæder mig til at du endelig fatter at det ikke handler om de tre pågældende kampe. Du plaprer løs om de kampe gang på gang. Du stirrer dig blindt på, at folk stirrer sig blinde på de tre kampe, men det er ikke de tre f**king kampe det drejer sig om!!! Kom nu videre, for fanden i helvede!

Han har været nedadgående i en evighed. Og det fortsætter, om man som fan(boy) vil det eller ej.

Og nej, jeg er ikke anti-Casillas, pro-Lopez som så, men Lopez er bedre tjent med at være reserve på sigt i klubben. Det er Casillas ikke! Det handler lige så meget om klubbens image, som det handler om Casillas' selvrespekt, værdier og fremtid.

Gør dig selv den tjeneste og rent faktisk SE kampene for så ville du vide at det var de eneste dårlige kampe han spillede. Ja faktisk slog han rekorder denne sæson og viste han fortjente en chance til efter han uden belæg blev sat af holdet.
Hvorfor mener du hans form er nedadgående? Altså hvis det ikke er hans få seneste der kampe du snakker om så kan jeg ikke se det fordi han spillede utrolig godt i hans andre kampe og det indikere rekorderne også.

Det gjorde han så ikke. Få nu skyklapperne af.

Leveret af Kunena Forum