Optakt: Real Madrid indleder trofæjagten

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #25 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Optakt: Real Madrid indleder trofæjagten
Giv James noget tid, ligesom det tog tid med bl.a. Bale og Modric. Knægten skal lige ind i rytmen og holdet.
Jeg forventer at dette blot var en appetizer. Jeg er stadig sulten efter pokaler! :D

1 Down! 5 to go!
Hala Madrid! :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #26 af LasseRMD
Kroos er fuldstændig outstanding! Bedste køb siden Ronaldo.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Rojo

11 år 11 måneder siden #27 af El Rojo
Det ser meget nydeligt ud synes jeg, man skal aldrig skyde forventningerne for højt i vejret efter sådan et pre-season-trofæ, men det er bare svært at forestille sig hvordan de seks forreste der ikke kommer til at hygge sig med 95% af vores modstandere. At vi på den lange bane kommer til at blive sårbare med Luka-Toni-James, det kan jeg ikke bekymre mig om nu, for hold kæft hvor bliver det lækkert at se på.

Spændende ting:
1) Ryger Di?
Jeg ville være pisse ked af det, for der kan vel ikke være så meget tvivl om, at han er i top3 i truppen sidste år med Modric og Ronaldo. Han kan bidrage med så meget til holdet, også ting som ingen vi har på banen kan, men han skal selvfølgelig ikke sidde på bænken.

2) Kommer der en ægte angriber nr. 2?
Jeg tror på Benz, jeg synes hans formkurve var opadgående sidste år, og til VM viste han gode takter. Hans timing i afleveringerne synes jeg er bedre end før, og som alle ved, så behøver han jo ikke lave mere end 20 mål i løbet af en sæson. Men hvad hvis bryder sammen, eller bliver skadet? Det er uholdbart ikke at have andre. Dog håber jeg stadig på et klart andetvalg, der kan præstere solidt. Ikke Falcao, som der stadig er tale om.

3) Hvor sindssyge bliver James, Luka og Toni når de lærer hinanden at kende?
Det kan nå uanede højder tror jeg, sikke nogle boldspillere der er samlet på det hold efterhånden. Min frygt for tabet af Xabi er allerede lidt glemt efter aftenens bevis på hvilke afleveringer vores nye yndlingstysker kan slå på tværs. Udover det har han tempo, målfarlighed, teknik. Fuck jeg elsker ham.

Hala

Leveret af Kunena Forum