Gabende kedsommelig nul-løsning i Pamplona

13 år 6 måneder siden #13 af Hugol

Siempre Madrid skrev: Jeg vil hellere vende den om:

Det ville også være meget nemt hvis man ikke havde haft utallige af brændte chancer imod sig, samtidig med at man ser modstanderen overfor sig og rivalen score med lethed.

Real Madrid har indtil nu scoret 20 mål mindre end på samme tidspunkt sidste sæson. Jeg kunne med lethed finde de 20 chancer, som gør at vi som minimum ville være a points med Barcelona.

Hvem er mest blinde: Dommerne eller Real Madrids angribere?

Siempre. Hvis Real Madrid vil vinde med destruktivt/anti fodbold, så skal dommerne stadig ikke være i vejen :-)
Ingen tvivl om at vi har været dårlige. Men det går nu ud på for mig, at få rettet op på dommerstandarden for den bliver lavere og lavere for år til år. Om vi så vinder the treble eller ej.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #14 af Hugol
Di Maria udtaler. Der er fejl fra dommernes side som ikke blot skyldes pga normale fejl.

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #15 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Gabende kedsommelig nul-løsning i Pamplona

Hugol skrev: Di Maria udtaler. Der er fejl fra dommernes side som ikke blot skyldes pga normale fejl.

At det kommer fra en spiller som spiller langt under niveau ift. sidste sæson gør udtalelsen lidt mindre troværdig.

13 år 6 måneder siden #16 af Hugol

Rubæk skrev:

Hugol skrev: Di Maria udtaler. Der er fejl fra dommernes side som ikke blot skyldes pga normale fejl.

At det kommer fra en spiller som spiller langt under niveau ift. sidste sæson gør udtalelsen lidt mindre troværdig.

www.intereconomia.com/noticias-/punto-pe...estro-favor-20130114

Tomas Roncero udtaler sig også her.

13 år 6 måneder siden #17 af Hugol
2 dage til barcelona bs målmand for at sige. skal jeg slå dig til dommeren mens han er helt op i ansigtet på ham. 5 dage til Ramos for at sige sinvergüenza.

Det er tydeligt at nogle ønsker at Real Madrid ikke møder Barcelona i pokalen. Bare kig på linjevogteren i ultras sur side i mod Celta.

uanset hvor tosse agtig di marie har været.Så har han jo ret.

Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

13 år 6 måneder siden #18 af Siempre Madrid
Tråden bevæger sig ud på et sidespor, så lad os vende tilbage til emnet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 6 måneder siden #19 af Hugol

Siempre Madrid skrev: Tråden bevæger sig ud på et sidespor, så lad os vende tilbage til emnet.

Så hvor kan vi så tage debatten henne. For den virker til at kører alle andre steder end her. Du har en klar debat omkring kampen mod Osasune fra Tomas Roncero i videoen. Så hvor skal den så tages ??

13 år 6 måneder siden #20 af rezamadridista

M_linding skrev: Det er jeg klar over... Men nu er vi jo i den sjove situation at vi med sikkerhed kan sige, at Barcelona IKKE er blevet berøvet en sejr...:)

Præcis.
Jeg synes også at man skal lægge mærke til at hvornår vi har fået en elendig dommerkendelse og når Barcelona får en elendig dommerkendelse.
Vi mister vitale point. De scorer et mål mindre.
Jeg kan også huske at en af mine kammerater viste mig et billede vedrørende en forkert offside bedømmelse imod Barcelona, hvor han spurgte: Hvordan kan vi købe dommere og bla bla bla når vi selv får fejldømt mål.
Jeg sagde til ham at han skulle tjekke resultatet før det fejldømte mål. Jep, der stod 3 eller 4-0.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved rezamadridista.

13 år 6 måneder siden #21 af Siempre Madrid
Nogen, som bemærkede, at Real Madrid kun blev noteret for et skud inden for målrammen i hele opgøret mod bundproppen?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 6 måneder siden #22 af rezamadridista
Vores elendige form skal først redes, ja. Dog skal man ikke vende ryggen til at vi tit mister vigtige point pga dommeren. Jeg forstår ikke hvorfor man ikke kan bruge tid til begge?

13 år 6 måneder siden #23 af raul7=kongen

Hugol skrev: 2 dage til barcelona bs målmand for at sige. skal jeg slå dig til dommeren mens han er helt op i ansigtet på ham. 5 dage til Ramos for at sige sinvergüenza.

Det er tydeligt at nogle ønsker at Real Madrid ikke møder Barcelona i pokalen. Bare kig på linjevogteren i ultras sur side i mod Celta.

uanset hvor tosse agtig di marie har været.Så har han jo ret.

Den eneste som ikke skulle ønske det ville være Mourinho, fordi Real Madrid er så elendigt kørende og kampene vil ligge omkring afgørende CL-kampe, hvor man dog ikke deltager, hvis det nuværende niveau er standarden.

Hvad Ramos og en målmand angår, så skyldes det givetvis Ramos' 10 foregående røde kort, det er bare en vildt skør tanke.

13 år 6 måneder siden #24 af rezamadridista

raul7=kongen skrev: Hvad Ramos og en målmand angår, så skyldes det givetvis Ramos' 10 foregående røde kort, det er bare en vildt skør tanke.

Var det ikke noget med hvis man nedgjorde en dommer så fik man imellem 4 til 12 spilledage, eller gælder det kun for La liga?

Leveret af Kunena Forum